همانطور که می دانید یادگیری انواع مختلف نرم افزار ها و تکنیک های مختلف در گرافیک می تواند بسیار مفید باشد. زمانی شما می توانید به یادگیری مثمر ثمر برسید که جاده ای که در آن حرکت می کنید هدفی درست در مقصدش باشد.
کد خبر: ۱۲۶۲۴۰۴

ببینید از بین نرم افزارهای مختلف به کدام علاقه مند هستید. با کمی تحقیق در نهایت می توانید جوابی پیدا کنید که مسیر بهتری را جلویتان بگذارد. بعد از این که تصمیم خود را گرفتید می توانید یادگیری را آغاز کنید. در ابتدا شما باید آموزش های لازم را ببینید و این آموزش ها باید هدفمند باشند و تمام نکات را به شما منتقل کنند.

تا نمونه کار حرفه ای با شماییم

 

امروزه کار با نرم افزار های مختلف بهترین راه برای کسب درآمدهای عالی است و شما در مدت کوتاهی می توانید از لحاظ اقتصادی به آنچه مدنظرتان است دست پیدا کنید و آینده مالی خود را به نوعی تضمین کنید. به همین دلیل در ادامه به نحوه آموزش نرم افزار های فتوشاپ، کورل، اتوکد، موشن گرافیک و افترافکت خواهیم پرداخت.

آموزش کورل

کورل نیز از آن دسته از نرم افزار هایی است که بازار کار مقبول و مطمئنی دارد. توصیه می شود آموزش نرم افزار کورل را در برنامه خود بگنجانید. کورل یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی برداری و تصویر سازی است که برای طراحی آرم های مختلف، طراحی پوستر و کارت ویزیت، طراحی صفحات وب، برای طراحی پارچه در کارخانجات چاپ پارچه و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

این نرم افزار به شما کمک می کند که با بکارگیری خلاقیت خود، در محیطی کاملا حرفه ای تصاویری زیبا و جذاب ایجاد کنید و آن را چاپ و یا به نرم افزار دیگری ارجاع دهید. امکانات و ابزاری که در نرم افزار کورل طراحی شده است، این امکان را به شما می دهد که به راحتی تصاویر دلخواه خود را طراحی کنید. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به خواندن و پشتیبانی فرمت های مختلف، توانایی کار با فایل های فتوشاپ و ایلوستریتور، امکانات حرفه ای و ... اشاره کرد.

با آموزش نرم افزار کورل شما می توانید کسب درامد خوبی داشته باشید و همانطور که گفته شد زمینه کاری متنوع و گوناگونی دارد. پس اموزش کورل را نیز در دستور کار خود قرار دهید.

آموزش اتوکد

برای اینکه یک اتوکد کار حرفه ای شوید لازم است که ابتدا آموزش های لازم و اساسی را کسب کنید و با مفاهیم و تکنیک های مختلف ان اشنا شوید. این آموزش ها و تکنیک ها به صورت جامع و شامل در رسانه مکتب تی وی تدوین و تهیه شده است که شما را به هدف مورد نظر خود نزدیک می کند.

شما پس از گذراندن آموزش اتوکد به راحتی می توانید از پروژه های ساده و معمولی شروع کنید تا با کم و کیف این نرم افزار آشنا شوید. بعد از گذراندن آموزش اتوکد و فراگیری مهارتهای لازم شما می توانید به پروژه های حرفه ای فکر کنید و به کسب درآمد مشغول شوید و در این کار جزو بهترین ها باشید.

شما پس از آموزش اتوکد به راحتی می توانید با مهندسین عمران ارتباط برقرار کنید و نمونه های های خود را ارائه دهید که بهترین تبلیغات برای شما محسوب می شود.

 همانطور که می دانید اتوکد نرم افزاری است که برای ترسیم نقشه در معماری، برق، مکانیک، عمران و راهسازی،  جغرافیا و شهرسازی، طراحی صنعتی و کارخانجات، تاسیسات و لوله کشی و نقشه های تاسیساتی بکار می رود. شما پس از اینکه آموزش های لازم اتوکد را فرا گرفتید می توانید در این زمینه ها مشغول به طراحی پروژه  های مختلف شوید و طوری که اصلا دغدغه ی مالی نداشته باشید. 

اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید میتوانید به سایت های فریلنسری خارجی سربزنید و ذرآمد دلاری کسب کنید و یا در سایت های داخلی به عنوان دورکار مشغول به فعالیت شوید. برای ورود به بازار کار متنوع اتوکد شما ابتدا لازم است که از منابع اموزش خوب بهره مند شوید.

رسانه آموزشی مکتب تی وی با درنظر گرفتن تمامی استانداردهای آموزشی کار با نرم افزار اتوکد را در اختیار شما قرار می دهد و با خیال راحت می توانید آموزش خود را شروع کنید.

آموزش موشن گرافیک

در آموزش موشن گرافیک ابتدا بهتر است درکی از مفهوم موشن گرافیک داشته باشید. موشن گرافیک به مجموعه صدا، تصویر و حرکت گفته می شود که پیام خاصی را به مخاطب منتقل می کند که در ساخت تیزرتبلیغاتی، انیمیشن های دوبعدی، برنامه های آموزشی و ... کاربرد دارد.

به دلیل اینکه موشن گرافیک به تجهیزات فیلمبرداری و نورپردازی و بازیگر نیاز ندارد، جزو پرطرفدارترین روش ها برای تبلیغات است که از رنگ های جذاب، تصاویر گرافیکی متنوع و افکت های زیبا بهره می گیرد. اما قبل از موشن گرافیک بهتر است با افترافکت آشنا شوید زیرا کار شما را راحت تر می کند.موشن گرافیک به دلیل جلب توجه مخاطب، حجم کمتر نسبت به ویدیوها و قابلیت خلاقیت در تولید آن ها بازار کار قابل توجهی دارد. افراد بسیار زیادی وجود دارند که برای معرفی کسب کار خود از موشن گرافیک استفاده می کنند.

شما با پشت سر گذاشتن دوره آموزشی موشن گرافیک که توسط رسانه آموزشی مکتب تی وی تهیه شده است، میتوانید به عنوان موشن گرافیست در شرکت های تبلیغاتی، سینمایی، خبرگزاری ها و ... کسب درآمد کنید و یا به صورت غیرحضوری برای سایت های مختلف پروژه های تبلیغاتی انجام دهید و به درآمدهای مطلوب برسید.

آموزش موشن گرافیک یک دوره یادگیری کاملا اصولی متحرک سازی است که توسط تیم ما ارائه می شود. شما با گذراندن آموزش موشن گرافیک می توانید کاملا به این رشته مسلط شوید و وارد بازار کار موشن گرافیک شوید و خود را  در این رشته مطرح کنید.

اگر به پروژه های سینمایی و تلویزیونی نیم نگاهی بیندازید، متوجه اهمیت زیاد موشن گرافیک در این نوع کارها می شوید. با آموزش موشن گرافیک شما می توانید به طراحی تیزرهای تلوزیونی و سینمایی بپردازید و از این رو به یک درآمد قابل قبولی برسید. پس آموزش موشن گرافیک را باید با اصول و رویه درستی درپیش بگیرید.

شما با گذراندن آموزش موشن گرافیک به یک طراح حرفه ای در این زمینه تبدیل می شوید که می توانید استعداد های خلاقانه و ذوق و قریحه خود را در طراحی موشن گرافیک بکار بگیرید.

شما با فراگیری اموزش موشن گرافیک می توانید در صنایع ویدیویی مشغول به فعالیت شوید و یا پروژه های  سازمان های تبلیغاتی و خدماتی را عهده دار شوید و با ارائه پروژه های حرفه ای و جذاب توجه این سازمان ها را به خود جلب کنید و به راحتی استخدام شوید. همچنین شرکت های توسعه وب و نرم افزار رایانه ای به طراحان موشن گرافیک بهای زیادی می دهند که بازار کار بسیار خوبی محسوب می شود. پس مشاهده می کنید که موشن گرافیک چقدر بازار کار گسترده و متنوعی دارد. همانطور که گفتیم کافی است مراحل آموزش موشن گرافیک را درست و اصولی پیش ببرید. پس با رسانه آموزشی مکتب تی وی همگام شوید.

آموزش افتر افکت

با آموزش افتر افکت شما توانایی های لازم برای انجام کارهای حرفه ای را پیدا می کنید. اگر شما با محصول آموزشی که رسانه مکتب تی وی در اختیار شما قرار داده، پیش روید به راحتی مهارت های و تکنیک های لازم در افترافکت را فرا می گیرید. بگذارید شرح دهیم که بعد از آموزش افترافکت زمینه برای ورود به بازار کار چگونه است.

در حال حاضر بزرگترین کار حوزه افترافکت موشن گرافیک است که برای تبلیغات مختلف استفاده می شود و می توان گفت که بازار کار دائمی دارد. با آموزش افترافکت شما در حوزه های مختلف دیگری می توانید فعالیت کنید. برای مثال می توانید بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید. با آموزش جامع افترافکت که توسط تیم ما تهیه شده، می توانید زیباترین بنرها را با نرم افزار افترافکت طراحی کرده و کسب درآمد کنید. یا می توانید پروژه های ساخت لوگو را برعهده بگیرید.

پس بازار افترفکت بسیار پررونق و پولساز است و بستگی به میزان علاقه و مدت زمانی که به آن اختصاص می دهید دارد. با این مهارت می توانید در حوزه هایی مانند انیمیشن سازی، تبلیغات تلویزیونی و سینمایی، طراحی بنر و لوگو و ... فعالیت کنید و یا به صورت دورکار در سایت هایی مانند پونیشا، پارس کدرز و ... کسب درآمد کنید.

همانطور که در موضوعات بالا به تفکیک شاره شد، در دنیای امروزی کار با نرم افزار ها بسیار گسترش پیدا کرده و از بازار کار خوبی برخوردار است. برای این که نرم افزار های طراحی را یاد بگیرید و بتوانید وارد بازار کار شوید باید به نوع آموزشی که ارائه می شود توجه کنید. ابتدا باید منابعی که برای آموزش استفاده می کنید، از کیفیت و استاندارد آموزشی لازم بهره مند شوند زیرا آموزش بدون برنامه در ادامه راه شما را بی انگیزه می کند و قطعا دچار مشکل خواهید شد و از این قبیل آموزش ها که هدفمند تهیه نشده اند بسیار زیاد است.

رسانه آموزشی مکتب تی وی تمامی تلاش خود را به کار بسته و محصولات آموزشی را به شما ارائه می دهد که تمامی مهارت ها و تکنیک های لازم برای هر نرم افزار پوشش داده می شود. علاوه بر این محصولات آموزشی ما به گونه ای آموزش می دهند که از یادگرفتن خسته نشوید و به سهولت به یک فرد حرفه ای در نرم افزار مدنظرتان تبدیل شوید. در همان اوایل آموزش، متوجه خواهید شد که چقدر انگیزه و اشتیاق برای یادگیری دارید.

ما در آموزش نرم افزار ها از اساتیدی استفاده کرده ایم که خودشان در بازار کار آن نرم افزار هستند و از تجربه های کافی برخوردار هستند و شما را در رسیدن به بازار کار هدایت و راهنمایی می کنند.

این یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های آموزشی رسانه مکتب تی می باشد. شما خیلی زود با تکنیک های لازم آشنا خواهید شد و  این آموزش کاملا تعاملی می باشد و شما با استاد همراه می شوید و همگام با او به تمرین می پردازید. با این تفاسیر اگر علاقه مند به یادگیری هستید همین حالا کار خود را شروع کنید و فرصت را از دست ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها