معاون صدای رسانه ملی:

رادیو نوروز ، صدای همدلی است

معاون صدای رسانه ملی در استودیو رادیو نوروز گفت: همدلی بزرگترین دستاورد فرهنگی مردم شریف ایران است.
معاون صدای رسانه ملی در استودیو رادیو نوروز گفت: همدلی بزرگترین دستاورد فرهنگی مردم شریف ایران است.
کد خبر: ۱۲۶۲۲۳۲

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی، دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی با اشاره به نقش پر اهمیت رسانه ها در همراهی با مردم گفت: قرار ما با مردم این است که بر روی محوری ترین موضوعات و دغدغه های مردم تمرکز کنیم و آنها را همراهی کنیم. به نحوی که در شادی ها و گرفتاری های آنان حضور داشته باشیم. این مسئله از خاصیت های رسانه است و امروز که ویروس کرونا بر کشور سایه افکنده است معاونت صدا با رادیو نوروز در کنار مردم است.

معاون صدا نقش رادیو نوروز را در شرایط فعلی راهبردی ارزیابی کرد و ادامه داد: برنامه های رادیو نوروز به گونه ای طراحی و تدوین شده است تا در بین مردم همدلی را که بزرگترین دستاورد فرهنگ غنی کشور مان است مطرح کنیم و صدای همدلی مردم باشیم .در این ایام مردم در خانه ها، خودشان را قرنطینه می کنند تا خود هموطنان از این ویروس و تبعات آن در امان بمانند. اما در کنار همه توصیه های صورت گرفته عده ای هم هستند که نباید در خانه بمانند از قبیل نیروهای امدادی و امثال آنها. در همین راستا از جمله بخش هایی که نباید در منزل نمانند، اهالی رسانه ها هستند که باید به انجان وظیفه مشغول باشند . رادیو نورز در کنار16 شبکه ملی و سراسری و استانی وجه دیگری دارد تا در کنار مردم لحظات را آسانتر،مفید و فرحبخش نماید و در نهایت رضایت مردم میسر شود.

دکتر شاه آبادی در خصوص «رادیو نوروز» خاطر نشان کرد: رادیو نوروز صدای همدلی است. امروز مردم بزرگترین سلاحشان برای مبارزه با بیماری و عبور از این دوران همدلی است. این دستاورد بزرگ فرهنگی به گونه ای اثر گذار است که علیرغم دارا بودن رتبه سوم یا چهارم کشورمان در مواجه با معضل کرونا، مردم با این ابزار اثر بخش در حال مبارزه با این معضل هستند.

وی افزود : بیان رویداد‌ها و اطلاع رسانی از عملکمرد دستگاه‌های خدماتی و امدادی بالاخص حوزه بهداشت و سلامت، قرارگاه بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا از مهمترین بخش‌های برنامه‌های این رادیو است. همچنین در بخش‌های برنامه‌های فرهنگی این رادیو موسیقی نواحی پخش و تاریخ استان‌ها بیان می‌شود.ارتباط با خانواده ها، نوروز در خانه، آموزش و مشاوره تحصیلی به دانش آموزان را باید از مهمترین برنامه‌های این رادیو است. امسال با توجه به شرایط خاص ایجاد شده در کشور و بسیج همگانی مبارزه با ویروس کرونا، توجه و تأکید بیشتری بر ارتقا بهداشت عمومی و روان جامعه در مقابله صحیح با انتشار و شیوع این ویروس وجود دارد که تحقق این موارد با آموزش‌های مستمر سلامتی و بهداشتی فردی، خانواده‌ای و عمومی از شاخص‌های برنامه‌ای رادیو نوروز است.تمهیدات لازم آموزشی و مشاوره‌های تحصیلی و اطلاع‌رسانی از برنامه‌های آموزشی صداوسیما فراهم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : این شبکه رادیویی از 28 اسفند تا 15 فروردین به کار خود ادامه خواهد داد و از طریق سه درگاه گیرنده های رادیو با طول موج اف ام ردیف 95.5 مگاهرتز، گیرنده های دیجیتال و برنامه کاربردی اپلیکیشن تلفن همراه رادیو قابل دریافت از طریق www.iranseda.ir قابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها