به گزارش ستاد خبری کمپین تو قهرمان منی، در این پویش موضوع تحریک مسوولیت اجتماعی شرکت ها جهت حمایت از پرسنل درمانی کشور مطرح است و در گام نخست بسته های منقش به هشتگ #تو_قهرمان_منی در مراکز بهداشتی و درمانی ویژه بیماران کرونایی و دیگر بیمارستان های دولتی و خصوصی توزیع شد.
کمپین تو قهرمان منی در این مرحله با حمایت برند اکشن که تولید کننده آدامس و پودرهای نوشیدنی می باشد در حال انجام است و این مجموعه به عنوان حامی اصلی این کمپین از دیگر شرکت ها دعوت می نماید تا به این کمپین بپیوندند.
در این کمپین که در گستره کشوری در حال انجام است،فعالان فضای مجازی نیز ضمن حمایت از این طرح در آن مشارکت دارند.
در این اقدام قرار است مسوولیت اجتماعی شرکت ها که در مواقع بحران لزوم پیدا می کند،با عنوان دیگری به نام #متصل_شو طرح شود تا این اقدام نمادین فرآیند توجه به مسئولیت اجتماعی را تشدید کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد