جو بایدن در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در ایالت واشنگتن آمریکا در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها در برابر برنی سندرز به پیروزی رسید.
جو بایدن در انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها در ایالت واشنگتن آمریکا در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها در برابر برنی سندرز به پیروزی رسید.
کد خبر: ۱۲۶۲۰۹۴

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کرد جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین این کشور در رقابت‌های درون‌حزبی دموکرات‌ها در مقابل برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی و دیگر نامزد انتخابات این کشور در ایالت واشنگتن به پیروزی دست یافت.

جو بایدن و برنی سندرز روز گذشته برای اولین بار به صورت ۲ نفره در استودیوی شبکه سی‌ان‌ان در واشنگتن در رقابت انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در آمریکا با یکدیگر مناظره کردند.

هر نامزد برای رسیدن به این مناظره باید ۲۰ درصد وکلای انتخاباتی دموکرات‌ها را کسب می‌کرد.

این مناظره قبل از برگزاری انتخابات درون حزبی در ایالت‌های آریزونا، فلوریدا، ایلینوی و اوهایو برگزار می‌شود.

پیش از این در ادامه رقابت‌های دورن حزبی دموکرات‌ها، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت موفق به کسب اکثریت آرا در جزایر ماریانا شمالی شد.

در این رقابت‌ها سندرز با ۶۲.۷ درصد آرا اول شد و پس از او جو بایدن با ۳۵.۸ درصد آرا رتبه دوم را کسب کرد.

انتخابات درون حزبی دموکرات در این جزایر با ۶ نماینده انتخاباتی برگزار شد. سندرز با کسب اکثریت آرا، رای ۴ نماینده انتخاباتی و بایدن رای ۲ نماینده انتخاباتی را بدست آوردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها