مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد محموله‌های ترافیکی که پروانه عبور را از قبل اخذ کرده‌اند، در تاریخ‌های 28 اسفند 98 تا 5 فروردین 99، از 7 فروردین 99 تا 9 فروردین 99 و همچنین 11 فروردین تا 16 فروردین 99 در جاده‌ها ممنوع است.
کد خبر: ۱۲۶۲۰۴۷

به گزارش جام جم آنلاین،  ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است، اما طبق توصیه همیشگی مردم از تردد و سفر طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خودداری کنند.

بازگشایی محور اندیمشک - دهلران و انسداد آزادراه چالوس - مرزن‌آباد

مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبادی ورودی و خروجی پایانه‌های مسافری شهرها و همچنین فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن کنترل و از انجام سفر مسافران مشکوک به بیماری خودداری می‌شود.

محرابی‌نیا ادامه داد: در حال حاضر تردد در 5 محور هراز، فیروزکوه، کندوان، منطقه یک آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

وی یادآور شد: همچنین محور چالوس - مرزن‌‌آباد به دلیل ریزش و لغزش خاک مسدود است.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز 99

مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و سرایت آن به اغلب استان‌ها و از سوی دیگر همراهی هم‌میهنان با توصیه‌های مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از انجام هر گونه سفر و تردد بین شهری و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها فعلاً تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز 99 غیر از محموله‌های ترافیکی اجرا نمی‌شود.

محرابی‌نیا افزود: تردد محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در همه راه‌های اصلی برون‌شهری کشور از ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 28 اسفند تا ساعت 7 روز سه‌‌شنبه 5 فروردین 99 و همچنین از ساعت 7 روز پنج‌شنبه 7 فروردین 99 تا ساعت 7 روز شنبه 9 فروردین 99 و نیز از ساعت 7 روز دوشنبه 11 فروردین 99 تا ساعت 7 روز شنبه 16 فروردین 99 ممنوع است.

وی تأکید کرد: مجوز تردد برای محموله‌های ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ‌های 5، 6، 9 و 10 فروردین 99 با هماهنگی پلیس راه صادر می‌شود.

افزایش تردد در جاده‌ها

مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق 2295 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود که طبق اطلاعات این ترددشمارها کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 5 دهم درصد افزایش دارد، در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 18.5 درصد بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج - قزوین پرترددترین جاده کشور

محرابی‌نیا بیان داشت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج و آزادراه کرج - تهران به ترتیب پرترددترین جاده کشور بودند.

انسداد 22 جاده به دلیل نبود ایمنی

وی اظهار داشت: در حال حاضر 22 جاده کشور به دلیل نبود ایمنی مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر رامیان - شاهرود، شمشک - دیزین، شهداد - نهبندان، پونل - خلخال، آزادراه چالوس - مرزن‌آباد، جاده پل زال - اندیمشک، جاده ثلاث - سرپل ذهاب، جاده آبدانان - دهلران و محور اندیمشک - دهلران اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها