مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: نمی خواهم علیپور دفعه بعد آن شادی را مقابل استقلال انجام بدهد.
کد خبر: ۱۲۶۱۹۰۹

به گزارش جام جم آنلاین ، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال با حضور در برنامه فرمول یک در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. متن صحبت های مهاجم استقلال را در زیر بخوانید:

*کرونا همه را تحت تاثیر قرار داده است

وی در بخش ابتدایی صحبت های خود ضمن تبریک به مردم ایران بابت نوروز در خصوص ویروس کرونا و اینکه تمام لیگ های جهان تعطیل شده است گفت: این یک ویروس است که همه را تحت تاثیر قرار داده است. امیدوارم راه حلی برای این معضل پیدا کنیم. کسانی که درگیر این بیماری هستند امیدوارم سلامتی خود را به دست بیاورند. اگر دقت داشته باشیم می شود راه حی برای این موضوع پیدا کنیم.

* از وقتی برگشتم از فتح الله زاده خبر ندارم

مهاجم استقلال در خصوص اینکه آیا از فتح الله زاده و حال وی خبر دارد یا خیر گفت: از وقتی که برگشتم او را ندیدم و زیاد نمی توانم در این مورد حرف بزنم.

*با چه زبانی باید پولم را از باشگاه بخواهم؟

دیاباته در خصوص دستمزد خودش و حواشی که پیرامون جدایی وی مطرح شده است عنوان کرد: از اینکه این سوال را پرسیدید تشکر می کنم. من هم شنیدم که دیاباته درخواست پول کرده است. نکته اول اینکه دیاباته پول خواسته و نکته دوم این است که شیخ دیاباته پول خودش را درخواست کرده است. این 2 موضوع متفاوت است.شیخ دیاباته با چه زبانی باید پولش را بخواهد، چون کسی در باشگاه به زبان فرانسه صحبت نمی کند. دوم اینکه مهم برای من فوتبال بازی کردن است و اینکه هواداران و خودم و تمام ایرانی ها لذت ببرند. من شدیدا ایرانی ها را دوست دارم.

*استراماچونی خواست کنار قائدی بازی کنم

وی در خصوص زوج خط حمله استقلال که با قائدی تشکیل شده است گفت: اگر یادتان باشد استراماچونی من را به استقلال آورد. یک روز او با من صحبت کرد و گفت می خواهد قائدی را در کنار من بازی بدهد. من هم تشکر کردم چون قائدی انسان خوبی است. از همه بازیکنان تشکر می کنم که به من کمک کردند. ما یک کاپیتان هم داریم به نام غفوری که انسان خوبی است.

* استقلالی ها نگران نباشند، همیشه اینجا هستم

مهاجم تیم استقلال در خصوص اینکه نظرش در مورد استراماچونی چیست گفت:همه می دانیم او مربی خوبی بود،من یک بازیکن فوتبال هستم و تمایل دارم که اجازه بدهند استقلال از این تغییرات عبور کند. استراماچونی از تیم جدا شده و مجید هم مربی خوبی است.امیدوارم همه با هم کار خوبی برای استقلال انجام دهیم تا هواداران لذت ببرند. یک پیام هم برای هوادران استقلال دارم نگران نباشید، شیخ دیاباته همیشه اینجا پیش ما است.

*علیپور دفعه بعد آن شادی را مقابل استقلال انجام ندهد

دیاباته ضمن سلام کردن به علی علیپور که در دربی خوشحالی وی را تکرار کرد گفت: درست است که این ژست را انجام داد ولی او بدجنسی که نکرد. من خودم یک مهاجم هستم و این شرایط را درک می کنم. حتی پیش خودم گفتم شاید او در آن لحظه به من فکر کرده است. علیپور کمی خجالتی است و دفعه بعد نمی خواهم این حرکت را مقابل استقلال انجام دهد. اگر خواست این کار را تکرار کند(شادی گل) باید حالت تهاجمی داشته باشد.

*شیخ بدون محدودیت هستم

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تا چه زمانی فوتبال بازی می کند گفت: اینقدر فوتبال را دوست دارم که می خواهم تا وقتی می توانم گل بزنم، فوتبال بازی کنم. من حد و حدودی برای خودم قائل نیستم، به من می گویند شیخ بدون محدودیت.

*در ایران هرگز حس نکردم رنگین پوست هستم

وی با اشاره به تماشاگران ایرانی گفت: من خیلی سفر کرده ام، هواداران فرانسوی و ایتالیایی را زیاد دیده ام،در دبی بوده ام و به همه جای دنیا رفته ام ولی اگر بخواهم واقعیت را بگویم از هیجان هواداران ایرانی هیجان زده شده ام.از زمانی که به ایران رسیده ام با وجود اینکه رنگ پوست من تیره است ولی هیچ وقت احساس نکرده ام که رنگین پوست هستم. همه در این مدت به من احترام گذاشته اند و از همینجا می خواهم از تمام آفریقایی ها بخواهم که هر جا ایرانی ها را می بینید به آنها احترام بگذارند.

*کرونا دست بر ندارد خودم به سراغش می روم

دیاباته در خصوص اینکه آیا اطلاع دارد اوضاع مالی با کرونا چطور است گفت:درست است که کرونا هنوز به مالی نرسیده ولی کشورهای هم مرز مالی با این مشک مواجه شده اند. برای کل آفریقا و مالی نگران هستم ، حتی برای آسیا و آمریکا. امیدوارم راه حل مقابله با کرونا را پیدا کنیم.خدا به ما هوش داده تا فکر کنیم، همه باید با هم متحد شویم تا با این ویروس مبارزه کنیم. به کرونا می گویم اگر دست بر ندارد شیخ دیاباته سراغ او می آید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها