درخواست استاندار تهران از مردم برای رعایت نکات بهداشتی؛

پنجشنبه آخر سال به آرامستان‌ها نروید

استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از سفر و تجمعات غیرضروری از مردم خواست تا پنجشنبه آخر سال به آرامستان‌ها نروند.
کد خبر: ۱۲۶۱۷۴۰

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به لزوم مشارکت مردم برای مقابله موثر با کرونا اظهار داشت: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و محدودیت‌های اعمال شده در فعالیت‌های اداری به منظور خلوت کردن سطح شهر و حضور مردم در منازل است تا از ابتلا به بیماری در امان بمانند.

وی تاکیدکرد: اینکه عده‌ای در چنین شرایطی قصد سفر تفریحی دارند، اوج بی احتیاطی و بازی با سلامت جامعه است و از مردم فهیم استان تهران صمیمانه تقاضا می‌کنم تا حد ممکن از حضور در مهمانی‌ها و اجتماعات خودداری کنند.

استاندار تهران ادامه داد: شهروندان در پنجشنبه آخر سال از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند و این فرهنگ سازی انجام شود البته در برخی شهرستان‌ها برخی محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان اعمال می‌شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک، دستکش و شست وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می‌شود، بسیار ضروری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها