رهبر جریان صدر عراق به شدت به مواضع رئیس جمهور آمریکا حمله کرد و ترامپ و امثال وی را عامل شیوع کرونا دانست.
کد خبر: ۱۲۶۱۷۳۲

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در توییتی به شدت به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حمله کرد و وی و امثال ترامپ را عامل شیوع کرونا دانست.

وی نوشت: این سخن ترامپ مرا به درنگ وادار کرد: «ما دست به اقدام بزرگ علیه ویروس کرونا می زنیم و اگر دخالت ما نبود اوضاع به مراتب بدتر می شد». ای ترامپ تو و امثال تو متهم به شیوع این بیماری هستید به ویژه که بیشتر کسانی که از آن رنج می برند مخالفان آمریکا هستند.

مقتدی صدر اعلام کرد: ای ترامپ تا دیروز مدعی بود که آمریکا امپراتوری های بزرگ را نابود کرده و تروریسم را درهم کوبیده است و امروز هم با ویروسی که با چشم دیده نمی شود مبارزه می کنی!! از خودت خجالت نمی کشی.

رهبر جریان صدر در ادامه بیان کرد: ای ترامپ، جنگ ها و اشغالگری ها و فقر و درگیری های شما سراسر جهان را فراگرفته است و امروز مدعی هستی که تو معالج هستی. این بیماری جز به علت سیاست های بیخردانه تو شیوع پیدا نکرده است.

وی اعلام کرد: ای ترامپ هر درمانی که از سوی تو و شرکت های آلوده ات، صادر شود را نمی خواهیم ما به خدا پناه می بریم ای ترامپ، و درمان تو و شرکایت را نمی خواهیم. تو فقط دشمن خدا نیستی بلکه دشمن ملتها هستی و ویروس صلحی هستی که جنگ ها و آفت ها را اشاعه می دهی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها