نائب رئیس کمیسیون بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:

ویروس کرونا را هم دولت و هم مردم باید جدی تر بگیرند

نائب رئیس کمیسیون بهداشت ضمن ابراز رضایت از جلسه با وزیر بهداشت گفت؛ قرنطینه مراکز آلوده از بحث های جدی است و باید هر چه زودتر قرنطینه و محدودیت را با یک شیوه معقول و مناسب و با مشارکت و همراهی مردم بکار گرفت.
کد خبر: ۱۲۶۱۷۰۲

سید مرتضی خاتمی در گفتگو با جام جم آنلاین، افزود: بی تردید قطع زنجیره تکثیر ویروس بهترین تصمیم در زمان فعلی است و شاید قرنطینه ابتدا به نفع همان شهر است تا امکانات و نیروی انسانی بتواند روند پیشرفت ویروس را مهار نماید.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی افزود؛ با توجه به اهمیت موضوع ویروس کرونا، تشکیل جلسه سران و اتخاذ تصمیمات اساسی بسیار ضرورت دارد. البته هماهنگی بیشتر و آنلاین سازمانها و نهادها و وزارتخانه ها با هم نیز باید در دستور کار قرار گیرد، تا پشتیبانی از خطوط مقدم این جنگ که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی هستند هم امکانات کافی و هم روحیه مناسب داشته باشند. بدیهی است ارائه خدمات و سرویس دهی به خانواده های این عزیزان نیز می تواند از استرس و آسیب پذیری آنان جلوگیری نماید .

وی گفت؛ جذب پرستار و کادر خدماتی بایستی سریعتر رنگ اجراء به خود گیرد؛ چرا که روزها و هفته های پیش رو، بسیار حیاتی است و باید به ظرفیت تخت بیمارستانی و کادر درمانی افزوده شود.

نائب رئیس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ارائه معافیت مالیاتی به اصناف و کسب و کارها افزود؛ معافیت مالیاتی بهمراه حذف جرائم، تعویق اقساط تسهیلات با حذف سود و جرائم، ارائه بسته های معیشتی نقدی و غیر نقدی ، حمایت از کسب و کارها و مشاغل بدون شناسنامه، تغییر خطوط تولید در جهت تولیدات ملزومات پزشکی و کنترل عوارض غیر پزشکی کرونا، از مواردی است که با اجماع مسئولین می تواند نمود اجرائی بخود بگیرد و کشور را از این بحران با کمترین هزینه عبور دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها