لیگ قهرمانان اروپا؛

پایان معمولی آقای خاص

چهره‌ اولین تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا مشخص شد.
کد خبر: ۱۲۶۱۶۷۷

به گزارش  جام  جم  آنلاین ، تیم‌های آتالانتا و راسنبال لایپزیگ با برتری مقابل رقبای‌شان در پایان بازی‌های شب اول از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع هشت تیم برتر این جام راه یافتند.

تیم راسنبال لایپزیگ با ارائه یک بازی برتر در خانه خود 3 بر صفر تاتنهام را برد. مارسل سابیتزر در دقایق 10 و 22 گلزنی کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم، فورسبرگ یک دقیقه پس از ورود به زمین گل سوم تیم آلمانی را به ثمر رساند تا تیمش با توجه به برتری یک بر صفر در زمین تاتنهام در بازی رفت، با برتری مجموع 4 بر صفر برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابد.

به این ترتیب مورینیو و تیمش این جام را هم از دست دادند تا تنها امیدشان کسب سهمیه پیکارهای اروپایی در لیگ برتر انگلیس باشد.

براساس این گزارش، در بازی جذاب اما بدون تماشاگر «مستایا» هم والنسیای میزبان با نتیجه 4 بر 3 مغلوب آتالانتا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ابتدا ژوزف ایلیچیچ در دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی آتالانتا را پیش انداخت و پس از اینکه کوین گامیرو در دقیقه 21 گل تساوی را به ثمر رساند، بار دیگر ایلیچیچ از روی نقطه پنالتی در دقیقه 43 گل زد و آتالانتا را پیروز به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم ابتدا والنسیا دو بار توسط کوین گامیرو در دقیقه 51 و تورس تازه‌وارد در دقیقه 67 به گل رسید، اما آتالانتا دو بار دیگر به وسیله ایلیچیچ در دقایق 72 و 81 تور دروازه رقیب را لرزاند و در نهایت به برتری 4 بر 3 رسید. آتالانتا در بازی رفت خانگی به برتری 4 بر یک دست یافته بود. این تیم در مجموع 8 بر 4 به پیروزی رسید و در اولین حضور در لیگ قهرمانان اروپا جواز راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها