با هماهنگی‌های انجام شده میان آموزش و پرورش و صدا و سیما شبکه چهار هم در کنار شبکه آموزش به آموزش دانش‌آموزان می‌پردازد.
کد خبر: ۱۲۶۱۳۷۰

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت آموزش متوسطه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بات وجه به استقبال بسیارخوب دانش آموزان از برنامه‌های آموزش تلویزیونی شبکه آموزش سیما، با هماهنگی‌های انجام شده میان وزارت آموزش وپرورش صداوسیما آموزش‌های تلویزیونی از شبکه‌های آموزش (۷) و شبکه ۴ سیما، از شنبه ۱۷ اسفندماه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا۲۳ شب طبق جدول زمان بندی شده و بطور زنده پخش خواهدشد.

شبکه آموزش

صبح‌ها شنبه تا ۵ شنبه از ساعت ۸ صبح تا۹:۳۰ دروس متوسطه دوره اول و ازساعت۹:۳۰ صبح دوره ابتدایی آغاز می‌شود؛ عصر‌ها هم از ساعت ۱۴:۳۰ تا۲۳، دروس رشته‌های تجربی و ریاضی فیزیک دوره تحصیلی متوسطه نظری از این شبکه پخش می‌شود.

شبکه ۴ سیما

از شنبه تا ۵شنبه صبح‌ها از ساعت ۸صبح الی ۹ و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ (۶باکس آموزشی) برای رشته‌های علوم انسانی و معارف اسلامی رشته‌های نظری پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در نظر گرفته شده است.

از شنبه تا ۵شنبه از ساعت ۱۳ تا۱۵ عصر دروس رشته‌های فنی حرفه‌ای وکاردانش هنرجویان هنرستان‌ های کشور آموزش داده می‌شود و شبکه آموزش سیما هم از ساعت ۲۱تا ۲۲ هرشب برنامه‌هایی در حوزه فنی حرفه‌ای وکاردانش پخش می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها