رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری ۲ برادر که در پارکینگ منزلشان ژل های غیربهداشتی تولید می کردند خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۴ هزار ژل غیر بهداشتی و ۶۰ هزار بطری خالی کشف شد.
کد خبر: ۱۲۶۱۳۵۳

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ سهراب مهدوی پور، اظهارداشت: خبری مبنی بر فعالیت دو برادر در تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در پارکینگ خانه شأن به کلانتری گزارش شد که با توجه به حساسیت موضوع خیلی زود تیمی از مأموران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد پارکینگ خانه دو برادر در منطقه شمیران نو شدند و تعداد ۴ هزار ژل غیر بهداشتی آماده توزیع با برچسب‌های جعلی شرکت‌های معروف به دست آوردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان در محلی غیربهداشتی، ژل های ضد عفونی کننده را تولید می‌کردند، ادامه داد: تعداد ۶۰ هزار ظرف برای پرکردن ژل های غیربهداشتی و هزار لیتر محلول غیربهداشتی و شیمیایی از پارکینگ متهمان کشف شد.

کلانتر محله جوادیه تهران پارس گفت: متهمان اظهار داشتند این ژل ها را به قیمت یک چهارم قیمت بازار به فروش می‌رساندند و روزانه ۶۰۰ هزار تومان سود بابت فروش این ژل های غیربهداشتی به دست می‌آوردند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس افزود: متهمان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ مهدی پور ابراز داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس از مردم تقاضا می‌شود با همکاری خوب با پلیس از توزیع این اقلام غیربهداشتی جلوگیری کنند و موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها