رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی 385 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۱۰۲۸

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، کیانوش جهانپور گفت: شعار «کرونا را شکست می دهیم» ممکن نیست مگر با تحقق شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت».

وی افزود: از روز گذشته تا امروز 385 نفر مبتلای جدید شناسایی شدند و این نشان دهنده این است که تعدادی از افراد در روزهای گذشته با افراد مبتلا درگیر بوده اند که ظرف این چند روز ابتلایشان مشخص شده است.

جهانپور گفت: بیشترین موارد کرونا در روزهای اخیر که شناسایی شده اند متعلق به شهر تهران و استان تهران است که این عدد بالغ بر 170 مورد است.

وی تصریح کرد: کل موارد ابتلا به 978 مورد رسیده است. آمار درگذشتگان به عدد 54 مورد رسیده است که 11 مورد از این افراد کسانی هستند که ظرف 24 ساعت گذشته فوت شده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: این در حالی است که تا کنون 175 مورد از افراد بستری شده در بیمارستان بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: در استان قم 30 مورد جدید، استان تهران 170 مورد، استان گیلان 28 مورد، استان مرکزی 44 مورد، استان اصفهان 13 مورد، استان فارس هشت مورد، استان خراسان رضوی 17 مورد، استان کرمانشاه 2 مورد، استان لرستان هشت مورد، استان سمنان سه مورد، استان مازندران 11 مورد، استان همدان سه مورد، استان خراسان جنوبی دو مورد، استان البرز 31 مورد، استان هرمزگان 2 مورد، استان خوزستان 9 مورد، استان سیستان و بلوچستان یک مورد، استان ایلام یک مورد و استان کرمان 2 مورد جدید کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها