هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران

حمله سپاهان به صدر جدول

دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر روز شنبه با انجام 4 مسابقه پیگیری خواهد شد و سپاهان در تبریز به دنبال صدرنشینی موقت است.
کد خبر: ۱۲۴۵۶۰۴
حمله سپاهان به صدر جدول

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، اولین مسابقه از هفته هفدهم لیگ برتر بین دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو مشهد جمعه 27 دی برگزار شد و مسابقه استقلال و فولاد خوزستان هم به تعویق افتاد. در ادامه هفته هفدهم و در واقع آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر 4 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود. برخی تیم ها سرمربی خود را در نیم فصل تغییر داده اند.

ماشین سازی تبریز- سپاهان اصفهان؛ حمله شاگردان قلعه نویی به صدر

ماشین سازی در نیم فصل اول دچار تغییر و تحول شد و رسول خطیبی از این تیم جدا شد و به تیم دسته اولی آلومینیوم اراک رفت. اکنون هدایت ماشین سازان را احد شیخ لاری برعهده گرفته و کار سختی مقابل تیم مدعی سپاهان دارد. زرد پوشان اصفهانی که به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند اکنون با 31 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی مقابل ماشین سازی به طور موقت به لطف تفاضل گل صدرنشین موقت لیگ خواهند شد. ماشین سازی هم به دنبال حفظ مکان نهمی خود در جدول لیگ برتر است.

بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

پیکان تهران - نساجی مازندران؛ نبرد برای دهمی

پیکانی ها 6 هفته آخر در لیگ برتر برد نداشته اند و روی نوار ناکامی حرکت کردند. محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان نیز از سمت خود استعفا کرده ولی حسین فرکی همچنان سرمربی تیم پیکان است و تلاش می کند تیم را از رده چهاردهم جدول بالا بکشد. نساجی مازندران هم 16 امتیازی است و در رده دهم جدول لیگ قرار دارد. در واقع مسابقه این دو تیم برای قرار گرفتن روی پله دهم جدول لیگ است. اگر نساجی برنده شود جایگاهش را تثبیت خواهد کرد و پیکان در صورت پیروزی می تواند جایگزین نساجی شود.

بازی رفت دو تیم پرگل و زیبا بود و در نهایت پیکان 4 بر 3 بازنده شد.

گل گهرسیرجان - سایپا؛ تقابل استاد و شاگرد

نارنجی پوشان تهرانی بعد از 12 هفته ناکامی توانستند 3 بر یک ذوب آهن را شکست بدهند و با شرایط خوب روحی به تعطیلات نیم فصل بروند. اکنون سایپا با مربی جوانش ابراهیم صادقی در رده سیزدهم جدول قرار دارد. سایپا در نیم فصل خود را تقویت کرده است و در این هفته باید مقابل گل گهری قرار بگیرد که در رده پانزدهم قرار دارد و 5 هفته است که پیروزی به دست نیاورده. مجید جلالی سرمربی گل گهر زمانی مربی ابراهیم صادقی هم در سایپا بوده و بخوبی به روحیات و تفکرات فوتبالی شاگر سابقش آشناست. دو تیم قطعا برای برد بازی خواهند کرد زیرا مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخواهد خورد. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن اصفهان - پارس جنوبی؛ رونمایی از مربیان جدید

علیرضا منصوریان بعد از کش وقوس فراوان از ذوب آهن جدا شد تا یک مربی مونته نگرویی جانشین او شود. ذوب آهن تنها تیم باشگاهی ما در نیم فصل دوم است که مربی خارجی را جایگزین مربی ایرانی کرده است. همه می خواهند ببینند این رادولوویچ چه چیزی در چنته دارد که سکان هدایت فنی ذوب آهن را به او سپردند. تیم پارس جنوبی هم با سرمربی جدید خود به میدان می آید و فراز کمالوند جای خود را به هومن افاضلی داده است. ذوبی ها در جدول لیگ یازدهم هستند و پارس جنوبی روی پله دوازدهم قرار دارد. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید.

برنامه و ساعت بازی‌ها به شرح زیر است:

شنبه ۵ بهمن ۹۸
ماشین سازی تبریز- فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۱۵- ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

پیکان تهران – نساجی مازندران – ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه شهدا شهر قدس

گل گهرسیرجان – سایپا تهران – ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

ذوب آهن اصفهان – پارس جنوبی جم – ساعت ۱۵:۴۵ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

یکشنبه ۶ بهمن ۹۸

نفت مسجدسلیمان – صنعت نفت آبادان –ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

پرسپولیس تهران – تراکتورسازی تبریز – ساعت 15:15 ورزشگاه آزادی تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها