بیانیه نمایندگان مجلس خطاب به رهبر انقلاب؛

آمریکا درک خواهد کرد که دوران بزن دررو تمام شده است

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس خطاب به رهبر معظم انقلاب را درخصوص انتقام خون شهید سردار سپهبد سلیمانی قرائت کرد.
کد خبر: ۱۲۴۴۳۲۲
آمریکا درک خواهد کرد که دوران بزن دررو تمام شده است

به گزارش جام جم آنلاین از خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان ملت خطاب به رهبر معظم انقلاب درخصوص شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شرح زیر قرائت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای

رهبر معظم انقلاب

با سلام و احترام

وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ

بدون تردید اقدام ابلهانه دولت آمریکا به ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی سید شهدای مقاومت، قهرمانی ملی و سردار دل ها، نقطه عطف مهم و تاریخی در تقابل جبهه استکبار، به سردمداری آمریکا با محور مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود. در واقع مقامات دولت آمریکا با این اقدام تروریستی تلاش کردند، محور مقاومت را تضعیف و حضور خود را در منطقه افزایش دهند.

آنها می خواستند با به شهادت رساندن یکی از عالی ترین مقامات ایران و پذیرش مسئولیت این اقدام تروریستی به صورت رسمی، جمهوری اسلامی ایران را تحقیر نمایند، بنابراین تردیدی نداریم که سطح واکنش جمهوری اسلامی ایران به این اقدام تروریستی دولت جنایتکار آمریکا، تعیین کننده موازینه بلندمدت قدرت در سطح منطقه و جهان خواهد بود.

تحلیل ما نمایندگان مردم در خانه ملت درباره فضای موجود و گزینه های پیش رو به شرح ذیل است:

اولا انتقام سخت که حضرتعالی در پیام خود به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به آن اشاره کردید و این روزها به خواسته عمومی ملت قدرشناس ایران تبدیل شده است، لذا می بایست به بلندای قامت این سردار سرافراز ایران و اسلام باشد تا تلخی این پاسخ در خاطره همه بدخواهان به ویژه آمریکا، مانع جسارت مجدد به وطن و سربازان وطن شود.

ثانیاً انتقام سخت باید مناسب، مستقیم و نظامی باشد و در اسرع وقت اجرایی شود، قطعاً هیمنه پوشالی آمریکا را متلاشی خواهد کرد و مقامات دولت آمریکا با پوست و گوش خود مجدداً درک خواهند کرد که دوران بزن دررو تمام شده است.

همچنین ضرورت دارد بر روی مواضع خروج نظامیان آمریکا از منطقه غرب آسیا تمرکز شود تا این هدف استراتژیک با کمک محور مقاومت محقق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها