برترین فوتبالیست زن جهان به انتقاد شدید از رفتار جنگ طلبانه دونالد ترامپ پرداخت و عنوان کرد با این سیاست آمریکایی‌های زیادی کشته خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۴۴۲۹۹
حمله برترین فوتبالیست جهان به ترامپ: هرگز درباره جنگ به خودت نبال

به گزارش جام جم آنلاین ، ایسنا نوشت: مگان رپینو در مراسم بهترین‌های فیفا ۲۰۱۹ توانست جایزه بهترین فوتبالیست زن جهان را به دست آورد. او از مخالفان سرسخت سیاست های دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.

ترامپ که اخیرا توئیتی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه "ما بزرگترین و با اختلاف فراوان، بهترین (نیروی نظامی) در جهان هستیم. اگر ایران به یک پایگاه آمریکایی و یا هر آمریکایی‌ای حمله کند ما برخی از جدیدترین تجهیزات نظامی خود را بی معطلی به سوی‌شان روانه می‌کنیم". حالا این توئیت با واکنش برترین فوتبالیست زن جهان در سال ۲۰۱۹ روبرو شده است.

مگان رپینو در این رابطه در صفحه اجتماعی خود نوشت:‌ "در کنار این تجهیزات، ما سربازان و نیروهای خودمان را نیز اعزام می‌کنیم که خیلی از این افراد جوان هستند. البته قطعا این‌ها فرزندهای خودت نیستند. آیا اصلا متوجه می‌شوی که داری چه می‌گویی؟ هیچ‌وقت درباره جنگ کردن به خودت نبال، چون آمریکایی‌های زیادی در آن کشته می‌شوند".

به گزارش جام جم آنلاین ، مگان راپینو با تیم ملی فوتبال زنان آمریکا قهرمان جام جهانی 2019 شد. او توپ طلای برترین بازیکن جهان در همین سال را هم به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها