طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی برای اقدام متقابل برابر آمریکا تهیه و تدوین شد.
کد خبر: ۱۲۴۴۲۸۰
طرح سه فوریتی مجلس برای اقدام متقابل برابر آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با فارس از تدوین طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی» توسط ایالات متحده آمریکا در این فراکسیون خبر داد.

حاجی بابایی با اعلام خبر طرح فراکسیون نمایندگان ولایی برای انتقام سخت از آمریکا گفت: در ماده (۱) قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا مصوب سوم اردیبهشت ۹۸ ، «عبارت کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، قبل از عبارت «فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کام)، نیروها و سازمانها و یا نهادهای تحت اختیار این فرماندهی اضافه می شود.

وی افزود: ماده ۲ این طرح- در ماده (4) قانون، عبارت «کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، قبل از عبارت «فرماندهان ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اضافه می شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: در ماده ۳ این طرح، دولت موظف است جهت تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس سپاه پاسداران مبلغ دویست میلیون یورو از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار این نیرو قرار دهد.

برای بررسی این طرح سه فوریتی اعضای شورای نگهبان در مجلس حضور یافته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها