دونالد ترامپ همچنان در شبکه های اجتماعی اش ایران را تهدید می کند که این تهدیدها مدام از سوی کاربران ایرانی با واکنش های شدیدی در قالب کامنت مواجه می شود.
کد خبر: ۱۲۴۴۲۱۶
سیل کامنت های فارسی دوست داران سردار سلیمانی زیر پست اینستاگرامی ترامپ (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که سه روز از شهادت سردار سلیمانی می گذارد ترامپ همچنان به یاوه گویی های خود ادامه می دهد. او که پیش از این تهدید به هدف گذاری روی 52 نقطه ایران کرده بود هر بار تهدیدات جدیدی را در شبکه های اجتماعی خود ارائه می دهد که با واکنش شدید ایرانی ها و فارسی زبانان روبرو می شود.

این روزها زیر پست های اینستاگرامی و توییتری دونالد ترامپ انبوهی از کامنت های کاربران فارسی زبان و ایرانی را می بینید که به او و اقدامات اخیرش واکنش های بسیار شدیدی نشان داده اند و مدام موضوع انتقام سخت را به او یادآوری می کنند.

یکی از کاربران ایرانی نوشته :‌«ازکدام ژنرال شما انتقام بگیریم از اسپایدرمن یا باب اسفنجی؟ شما اصلا ژنرالی ندارید.منتظر برگشت تابوتهای سربازهای بزدل وترسو باشید وبرای اونا که تا الان زنده هستند پوشک بچه سفارش بدید احمق ها».

کاربر ایرانی دیگری به نام سپیدار زیر پست اخیر ترامپ نوشته است:‌«شهادت سردار قاسم سلیمانی عزیزما نه تنها راه جهاد بسته نخواهد شد بلکه ما انتقام سختی از تو و رژیم ظالمانه تو خواهیم گرفت».

در میان انبوه کامنت هایی با مضمون #انتقام_سخت یکی دیگر از کاربران به نام نسترن نوشته:‌«امپ هستی؟ کوری یانه؟ این همه عزت #سردارسلیمانی رو میبینی؟ اصلا تو عمرت دیده بودی؟؟! مردان بزرگ درراه وطن و دفاع ازحق از دنیا میروند و بزدلان و ترسوهایی مثل تو ذلیل میمرند».

کاربری با نام نسترن هم کامنت نوشته: «وقتی دیدیم که گرگ ها و شغال ها در حال خوشحالی هستند ، فهمیدیم که یک شیر مرده است».

سمانه کاربر ایرانی دیگری است که به زبان انگلیسی نوشته:‌«تا به حال مراسم تشییع جنازه با چنین جمعیتی را دیده بودی؟ نه، مطمئنم که ندیده بودی. چشمهایت را باز کن. میلیون ها نفر در خیابان ها برای سردار سلیمانی هستند و این مردم خشمگین می توانند آمریکا را نابود کنند. آنها فقط منتظر فرمان رهبرشان هستند و اگر آن روز بیاید تو هیچ جا نمی توانی فرار کنی».

علی، کاربر ایرانی دیگری است که پیام خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی زیر پست ترامپ منتشر کرده و نوشته: «ایران 83 میلیون ژنرال سلیمانی دارد که شما فقط یک نفر را کشتید».

بسیاری از کاربران دیگر بدون هیچ توضیحی فقط هشتگ #انتقام_سخت و یا پرچم ایران را کامنت کرده اند. تعداد زیاد دیگری از کاربران نیز عبارت "#کفش_سردار_از_سر_ترامپ_با_ارزش_تر_است" هشتگ کرده اند.

بسیاری نیز نسبت به این موضوع که رهبر انقلاب امروز بر سر پیکر سردار سلیمانی اشک ریخته است واکنش شدیدی نشان داده اند و می گویند تا زمانی که اشک ترامپ و لبخند دوباره رهبر را نبینند دست برنمی دارند.

بخش دیگر تنها به نوشتن جمله مرگ بر ترامپ بسنده کرده اند و بخشی دیگر نیز شهادت سلیمانی به دستور ترامپ را حاصل ترس شدید او از ایران و ایرانی عنوان می کنند.

مهدیه نام کاربر دیگری در اینستاگرام است که نوشته: «بسم الله الرحمن الرحیم. از نشانه های قدرت خدا، زنده کردن یک مجاهد مخلص بعد از شهادتش است . آیا نمیبینید ؟! و آیا تفکر نمیکنید ؟! و آیا پاداش خدای سردار سلیمانی را برای او در دنیا نمیبینید؟! به راستی چگونه میتوان خورشید را نادیده گرفت ؟».

کاربری نیز با نام مستعار شیر ایرانی نوشته: «ترامپ ، بدانید که هیچ یک از نیروهای آمریکایی در خاورمیانه از این پس در امنیت نیست ، ایران جان هیچ نیروهای آمریکایی در خاورمیانه را تضمین نخواهد کرد. هرگز ایران را تهدید نکنید. شما باید از روزی که جوانان ایرانی اسلحه خود را برمی دارند ».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها