واکنش رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به تهدید ترامپ در گفتگو با جام جم آنلاین:

ترامپ یک بی فرهنگ بی سواد است / درباره سردار سلیمانی حق مقابله به مثل داریم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توئیت رئیس جمهور آمریکا در مورد حمله به 52 مکان از جمله آثار فرهنگی ایران گفت: این مراکز متعلق به بشریت است و رئیس جمهور آمریکا آقای ترامپ باید در مقابل این تهدید پاسخگوی جامعه فرهنگی جهان باشد.
کد خبر: ۱۲۴۴۱۲۰
ترامپ یک بی فرهنگ بی سواد است / درباره سردار سلیمانی حق مقابله به مثل داریم

جمشید جعفرپور، نماینده لارستان در گفتگو با جام جم آنلاین توئیت رئیس جمهور آمریکا را نشان از سردرگمی و بی خردی ترامپ دانست و افزود: ترامپ به عنوان رئیس یک کشور بزرگ تهدید می کند که آثار و میراث فرهنگی کهن ایرانیان را نابود می کند در صورتیکه این سخن خلاف قواعد بین الملل بوده و نشان از بی فرهنگی و بیسوادی او دارد.

وی با بیان اینکه از ترامپ بیش از این انتظار نمی رود که مراکز فرهنگی یک کشور متمدن را تهدید کند، افزود: این مراکز متعلق به بشریت است و جامعه جهانی قطعا در این زمینه واکنش نشان خواهد داد.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان این که سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مراکز قدرت آمریکا در منطقه به خوبی شناسایی شده، گفت: دور تا دور منطقه پایگاه نیرو های اشغالگر آمریکایی قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران نقاط غافلگیر کننده بسیاری را در «تیررس» دارد.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، تاکید کرد: طبق قواعد بین المللی، کشتن یکی از مقامات عالیرتبه کشور دوم در یک محیط ثالث عمل جنگی است و ما طبق قواعد بین المللی حق مقابله به مثل داریم قطعا این اقدام انجام خواهد شد اما زمان و مکان در اختیار ما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها