کارگردان مستند افشاگرایانه «اختاپوس» گفت: این مستند توقیف نشده است و همچنان ثبت‌نام اکران‌های دانشگاهی، تشکل‌ها و مساجد ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۴۳۶۸۱
«اختاپوس» توقیف نیست / فروش نسخه اینترنتی از هفته آینده

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مراسم رونمایی از مستند «اختاپوس» با موضوع مافیای صنعت خودرو هفته گذشته (چهارشنبه ۴ دی) با حضور عوامل انتظامی لغو شد.

مهدی انصاری، کارگردان این مستند درباره وضعیت کنونی آن گفت: «اختاپوس» بر خلاف آنچه که برخی رسانه‌ها گفتند، توقیف نشده و هیچ موضوعی هم به ما ابلاغ نشده است. هیچ پرونده‌ای هم علیه من در سامانه ثنا (سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی) باز نشده است.

این مستندساز ادامه داد: برایمان سؤال است که اکران مستند چه ارتباطی به دادسرای جرایم رایانه‌ای داشت که با ضابط فتا آمدند و جلوی پخش را گرفتند. ضمن اینکه مگر قبلاً آن را دیده بودند که محتوایش را خلاف قانون دانستند؟! خوشبختانه از قوه قضائیه با حوزه هنری تماس گرفته‌اند و پیگر ماجرا هستند و ما هم پیگیر هستیم که با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انصاری تاکید کرد: هم‌اکنون ثبت‌نام‌های نمایش مستند در دانشگاه‌ها و مساجد و محافل ادامه دارد. علاقه‌مندان به تماشای مستند می‌توانند با مراجعه به نشانی http://octopos-auto.ir/ekran و ثبت‌نام، درخواست خود را مطرح کنند و در صورت لزوم، بنده یا تیم تولید برای نمایش مستند با آن‌ها تماس خواهیم گرفت و هماهنگی‌ها را انجام می‌‌دهیم.

کارگردان «اختاپوس» عنوان داشت: در نظر داریم اکران مستند را با حضور استاد حسن عباسی بار دیگر برگزار کنیم، همچنین در حال ارزیابی‌های رسانه‌ای هستیم و در صورتی که فضا را مناسب بیابیم، فروش نسخه اینترنتی و عرضه در VODها را از هفته آینده آغاز می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها