مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۰۷۶۱
آغاز بارندگی‌ها در ایران از جمعه / تهران سردتر می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت آب‌وهوایی کشور طی روزهای آینده، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده برای سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور رگبار باران و برای شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بعد از ظهر روز جمعه ۱۵ آذر ماه، با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، بارش در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از البرز غربی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز شنبه ۱۶ آذر ماه هم ضمن تقویت سامانه بارشی، گستره بارش به بخش‌هایی از جنوب غرب، جنوب و مرکز کشور نیز کشیده خواهد شد. شدت بارش طی روز شنبه و در غرب و جنوب غرب کشور رخ خواهد داد. همچنین یکشنبه ۱۷ آذر ماه، در اغلب مناطق کشور آسمانی ابری همراه با بارش باران خواهیم داشت.

ضیاییان همچنین گفت: در روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه نیز در بخش‌هایی از غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوایی پایتخت در روزهای آینده نیز گفت: امروز پنج‌شنبه ۱۴ آذر ماه آسمان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و در اواخر وقت همراه با مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۳ و ۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. در روز جمعه نیز آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با مه صبحگاهی و در شب ابری و همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۱ و پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

ضیاییان افزود: در روز شنبه نیز آسمان تهران همراه با بارش باران و گاهی وزش باد بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۰ و پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود. در روز یکشنبه آسمان پایتخت ابری، همراه با مه رقیق و بارش باران، گاهی وزش باد و در اواخر وقت بارش برف بوده و در روز دوشنبه نیز آسمان تهران نیمه‌ابری، به تدریج صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. در هر دو روز بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۹ و ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها