معاون امور حج و زیارت گفت: اعزام‌های هوایی زائران ایرانی به عتبات در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند برای اعزام به این سفر از طریق سامانه سازمان حج اقدام کنند.
کد خبر: ۱۲۳۹۱۰۶
آغاز اعزام هوایی زائران ایرانی به عتبات

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ـ امروز (چهارم آذر) در جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری به بزرگداشت هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیجیان و ایثارگرانی است که در این راه برای دفاع از انقلاب و نظام به میدان آمدند و نظام جمهوری اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

سرپرست حجاج ایرانی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: این جریانات با راهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با موفقیت به پایان رسید و تمام نقشه‌های دشمنان ناکام ماند، درحالی‌که دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه بزرگی را تدارک دیده بودند، اما خوشبختانه همچون موارد گذشته دشمنان این‌بار نیز در این توطئه خود شکست خوردند.

همچنین علیرضا رشیدیان ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ گفت: بسیجیان واقعی همیشه از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و در این خط استوار هستند، زیرا بسیجی یک تفکر ماندگار است که انسان آن را باید در انجام‌ وظیفه به منصه ظهور برساند.

وی افزود: اگر تفکر بسیجی در جامعه اجرایی شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود و شاهد پیشرفت و آبادانی در کشور خواهیم بود.

در ادامه جلسه، رییس سازمان حج و زیارت به بررسی مباحث و کلیات حج ۹۹ اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم و با تشکیل کارگروه‌های اجرایی موضوعات مختلف حج با جدیت دنبال می‌شود.

اکبر رضایی ـ معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت ـ نیز با اشاره به موضوع اعزام‌های عتبات، یادآور شد: اعزام‌های هوایی زائران ایرانی به عتبات عالیات در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند برای سفر به عتبات از طریق سامانه اعزام سازمان حج اقدام کنند.

در این جلسه موضوع مسکن، حمل‌ونقل، تغذیه و سایر مسائل حج ۹۹ با حضور اعضای شورای هماهنگی برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها