علاقمندان به کشتی در ایران صبح امروز را با یک خبر غیرمنتظره آغاز می کنند؛مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در ایران لغو شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۳۵
شوک روز؛ جام جهانی کشتی در ایران لغو شد

به گزارش جام جم آنلاین ، بنابر گزارشی که در صفحه اول سایت فدراسیون جهانی کشتی منتشر شده است در واکنش به اتفاقات اخیر ایران، مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2019 که قرار بود در ایران برگزار شود به تعویق افتاده است.

کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی دیروز جلسه‌ای در استانبول برگزار کرد وبا توجه به گزارشهای مختلف از جمله توصیه‌های وزارتخانه‌های خارجه کشورهای حاضر در این رقابت در این تصمیم تجدید نظر کرد. همچنین توسط کمیته اجرایی تأیید شد که دو تیم (ژاپن مجارستان )به دلیل توصیه‌های دولتهای خود ، قبلاً از حضور در این تورنمنت کنار کشیده بودند.

میشل دوسون ، دبیرکل فدراسیون جهانی کشتی ، در نامه ای به فدراسیون های ملی مربوطه چنین نوشته است:"با توجه به مسئولیت خود در قبال ورزشکاران و تیم ها ؛ و اینکه اوضاع به حد مطلوبی از ثبات برای برگزاری چنین رویدادی بین المللی نرسیده است ؛ و برای جلوگیری از هرگونه خطر برای ورزشکاران ما ، کمیته اجرایی تصمیم به تعویق این مسابقات گرفته است.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ قرار بود روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود. حال باید منتظر تاریخ جدید این رقابتها ماند که برخی منابع اعتقاد دارند این تعویق تنها چند هفته خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها