مائده برهانی مطرح ترین بازیکن والیبال بانوان ایران به شمار می رود. او دومین فصل حضور خود را در تیم سامسون ترکیه پشت سر می گذارد.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۸۴
لژیونر والیبال بانوان: مربی مرد برای تیم ملی لازم است

به گزارش جام جم آنلاین ، برهانی بی شک شناخته ترین بازیکن والیبال بانوان ایران است، بازیکنی که هم در بلغارستان و هم در مالدیو و ترکیه سابقه والیبال بازی کردن در لیگ دارد. او هم اکنون دومین فصل خود را در تیم سامسون ترکیه پشت سر می گذارد. حضور این دختر محجبه ایرانی در ترکیب این تیم ترکیه ای همواره مورد توجه رسانه های این کشور است. برهانی به عنوان قطر پاسور برای این تیم به میدان می رود و اتفاقا یکی از برترین بازیکنان این است. البته باید گفت بهترین تیم. در هر مسابقه ای که سامسون به میدان می رود مائده برهانی در پایان مسابقه برترین بازیکن تیمش است.

او در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما عنوان داشت: در لیگ دسته یکم ترکیه ۲۴ تیم در دو گروه ۱۲ تیمی مسابقه می دهند. والیبال اینجا سطح بالایی دارد و پیشرفت خودم را احساس می کنم.

قطر پاسور توانای تیم ملی بانوان درباره شایعه استخدام مربی مرد برای تیم ملی بانوان نیز می گوید: لزوم حضور مربیان مرد در تمرینات تیم ملی بانوان انکارناپذیر است، متاسفانه در کشور ما عده ای سعی می کنند به هر طریقی که شده مربیان آقا را از بابت حضور در کنار تیم ملی بانوان مایوس و ناامید سازند. ولی من به عنوان یک بازیکن ملی پوش اعتقاد دارم که مربیان آقا می توانند در رشد والیبال ملی ما موثر باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها