صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز جهان را اینجا ببینید.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۸۰
مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز جهان، آقای خاص خودش را نشان داد!‌(تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، نوجوان شماره یک این روزهای فوتبال جهان یعنی آنسو فاتی تیتر و عکس اصلی روزنامه آبولای پرتغال شده است.

فاتی این روزها در بارسلونا می درخشد. روزنامه آبولا از قول پدر این بازیکن تیتر زده:‌« اسپورتینگ پسرم را فقط برای تیم نوجوانانش می‌خواست».

حالا پسری که اسپورتینگ او را فقط برای تیم نوجوانان می خواست اکنون ستاره بارسلونا است آن هم در حالی که فقط 16 سال دارد.

روزنامه کوریره دلو اسپورت و دیگر روزنامه های ایتالیایی هم مشخص است که چه چیزی را برای شماره امروز خود جهت تبدیل شدن به تیتر و عکس اصلی انتخاب کرده اند، دربی بزرگ ایتالیا بین دو تیم میلان و اینتر. حتی اگر میلان آن یال و کوپال سال های گذشته را نداشته باشد باز هم نمی توان از بزرگی این دیدار گذشت. کوریره در اینباره تیتر زده است: « بازی دربی».

روزنامه گازتا دلو اسپور ایتالیا هم دربی را سوژه اصلی خود کرده و این تیتر را به کار برده است: ‌« دام دربی». گاتزتا از پیونتک و لوکاکو به عنوان ستاره‌های احتمالی دو تیم در این بازی یاد کرده است.

روزنامه اسپورت ، روزنامه هوادار بارسلونا، امروز یک جنجال بزرگ را روی جلد برده و روی آن زوم کرده است. ماجرا مربوط می شود به اینکه روی پیراهن جدید بارسلونا نماد جدایی طلبی ایالت کاتالونیا از خاک اسپانیا به کار برده شده است. اسپورت با تیتر « اتفاق بزرگ» نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است.

روزنامه موندو دیگر نشریه هوادار باشگاه بارسلونا نیز این تیتر را زده است:‌«MSG». این تیتر اشاره دارد به اول حرف نام سه ستاره بارسلونا، یعنی مسی، سوارز و گریزمان. این تیتر به حضور همزمان هر سه بازیکن مقابل گرانادا اشاره دارد.

روزنامه آس هم خبر بسیار مهمی برای هواداران رئال مادرید دارد؛ احتمال بازگشت خوزه مورینیو به تیم رئال مادرید. این روزنامه چنین تیتری زده است:‌« مورینیو خودش را به زیدان نشان داد».

روزنامه مادریدی مارکا پیش از بازی حساس دو تیم سویا و رئال مادرید به مصاحبه‌ای با سرخیو رگیلون دفاع چپ سابق رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در سویا بازی می کند، پرداخته است.

مارکا با تیتر «بازی خاصی برای من خواهد بود اما فقط باید به پیروزی در این مسابقه فکر کنم» از قول این مدافع جوان اسپانیایی، به انگیزه‌های زیاد او برای بازی با تیم سابقش اشاره کرده است.

مارکا در بخشی دیگر به حضور مثلث سوارز،مسی، گریزمان در ترکیب فیکس بارسلونا در بازی مقابل گرانادا اشاره کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها