کریستیانو رونالدو در گفت و گویی یک ساعته با پیرس مورگان از معضلات شهرت خود گفت.
کد خبر: ۱۲۲۸۸۶۶
کریستیانو رونالدو: چیزی به نام حریم خصوصی ندارم / هرگز فرزندانم را به پارک نبردم

به گزارش جام جم آنلاین ، رونالدو در این گفت و گوی یک ساعته در رابطه با مسائل مختلفی صحبت کرد. رونالدو در مصاحبه به پیرس مورگان می‌گوید رکوردی که دوست دارد در آن بر مسی پیروز شود رکورد تعداد توپهای طلا است. او در این باره گفت: «خیلی دوست دارم در بردن توپهای طلا مسی را شکست دهم و فکر می‌کنم استحقاقش را دارم».

رونالدو، از مسی به عنوان انسانی فوق‌العاده و فوتبالیستی استثنایی یاد کرده و می‌گوید: «مسی تاریخ فوتبال است. ولی من معتقدم برای اینکه از او بالاتر باشم باید شش، هفت یا هشت توپ طلا در کارنامه‌ام داشته باشم. من مطمئنم که به خاطر کارهایی که کرده‌ام در تاریخ فوتبال هستم و خواهم بود. خودم معتقدم بهترین فوتبالیست تاریخ هستم ولی بعضی از هواداران فوتبال می‌گویند کس دیگری بهترین است و تو دوم هستی. ولی خودم بدون تردید می‌دانم که به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ نامم در تاریخ این ورزش باقی است و خواهد بود».

این ستاره پرتغالی که هفته ای 530 هزار یورو درآمد دارد درباره دردسرهای شهرت گفت: «فکر می کنید من چقدر حریم خصوصی دارم؟ هیچ. من آن را از دست داده ام. هرگز نتوانسته ام چهار فرزندم را تا امروز به پارک ببرم.»

او در قسمت دیگری از این مصاحبه در رابطه با پدرش احساساتی شد و اشک ریخت. او گفت از این متاثر است که هرگز نتوانست یک مکالمه عادی با پدرش داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها