مجله معتبر و جهانی فرانس فوتبال توهین و حمله شدید و بی سابقه ای به نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۱۷
حمله عجیب یک مجله به نیمار ؛ عجب آشغالی! (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، مجله معتبر فرانس فوتبال فرانسه متولی برگزاری مراسم توپ طلا و اهدای این جایزه به بهترین بازیکن فوتبال جهان در هر سال است.

کسب جایزه توپ طلا رویای درخشان و طلایی هر ستاره ای در دنیای فوتبال است. خیلی از ستاره های کنونی دنیای فوتبال آرزو دارند روزی برنده توپ طلا باشند از جمله نیمار.

این ستاره برزیلی به امید کسب این جایزه ارزشمند، از بارسلونا جدا شد تا ضمن خروج از سایه مسی در جایی مثل پاری سن ژرمن آنقدر بدرخشد که بتواند توپ طلا را ببرد. اما تمام رویای او تا الان نقش بر آب شده است.

حالا مجله فرانس فوتبال باقی مانده رویاهای او را با این تیتر با خاک یکسان می کند:‌«عجب آشغالی!».

این مجله با چاپ عکس نیمار بر روی جلد این مجله و به کار بردن این تیتر عملا به او این پیام را می دهد که نه تنها الان که هیچ وقت شانسی برای کسب این جایزه نخواهد داشت.

در این گزارش فرانس فوتبال، صحبت از «توقف در رشد نیمار و کارنامه ورزشی اش» و «وجهه آسیب دیده او» به میان آمده و بدین ترتیب می توان به این جمع بندی رسید که با نظر منفی کارشناسان این روزنامه معتبر در باره نیمار، شاید او گام بزرگی از محقق کردن آرزویش که فتح توپ طلاست دور شده است.

نیمار اکنون 28 ساله شده است و هر چند رویاهای بزرگی در فوتبال دارد اما فرانس فوتبال به او پیام واضحی فرستاده است: تو لایق کسب توپ طلای جهان نیستی، هیچ وقت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها