فیلم سینمایی «بیدار» به کارگردانی الکساندر چرنیوف اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از امروز آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۱۶۴
ماجرای عجیب بیهوشی یک مرد در بیمارستان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، فیلم سینمایی «بیدار» به کارگردانی الکساندر چرنیوف اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از امروز آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بیدار» آمده است: یک مرد در بیمارستان از بیهوشی خارج می شود اما از هویت خود بی اطلاع است. وی بزودی متوجه می شود که تحت تعقیب پلیس است و از همان لحظه سعی می کند تا بیگناهی خود را به اثبات برساند.

نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی بیدار را «النا زلتسر» بر عهده داشته و کمپانی فیلمسازی آرچر به همراه مرکز فیلمسازی بوندیت ساخت این اثر سینمایی را بر عهده داشته اند.

فرانچسکا ایستوود، جاناتان ری میرز، ویلیام فوراستایل، جیمز استنکر، ارین هنر، مالیک یوبا، چنی رز مارتین و جینا دی بویر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این فیلم سینمایی در نود دقیقه و ژانر اکشن ساخته شده اما انتظار فروش چندانی را برای خودم متصور نمی شود و به احتمال فراوان بتواند هزینه های خود را تامین نماید.

فیلم سینمایی بیدار چهارمین تلاش چرنیوف در عرصه کارگردانی سینما محسوب می شود، وی به عنوان یک فیلمساز روسی هنوز تا موفقیت راه طولانی در پیش خواهد داشت و باید دید فیلم بیدار این راه را هموار خواهد کرد یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها