جوانی که به بهانه تست بازیگری، دختران و زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۹۷
اغفال و آزار دختران جوان به بهانه تست بازیگری

به گزارش جام جم آنلاین از سایت پلیس، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اینباره گفت: در پی اعلام گزارش هایی از آزار و اذیت بانوان جوان در یک گالری غیر مجاز در شهر اراک،‌ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی تعدادی از بانوان جوانی که طعمه این فرد شده بودند، مشخص شد جوانی تحت عنوان کارگردان و بازیگر فیلم و سریال مدتی است در شبکه های اجتماعی و در محیط های عمومی اقدام به تبلیغات برای جذب دختران و زنان جوان برای تست بازیگری می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات مشخص این فرد، متقاضیان بازیگری را با طرح دروغین فعالیتش در سینما و تلویزیون‌، مورد آزار و اذیت قرار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس در شناسایی و دستگیری این فرد گفت:‌ با اعلام این گزارش ها بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی این فرد آغاز و متهم که به صورت مخفیانه و با نامی جعلی فعالیت می کرد، دستگیر و کلیه تجهیزات او توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:‌ با تکمیل مستندات قانونی از جرایم این فرد،‌ متهم به مرجع قضائی معرفی و با صدور وثیقه قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها