کریستیانو رونالدو در گفت و گویی به بیان تفاوت های خود با لیونل مسی پرداخت.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۰۴
رونالدو از تفاوت‌های خودش با لیونل مسی گفت

به گزارش جام جم آنلاین ، رونالدو در مصاحبه با DAZN در مورد تفاوت خود با لیونل مسی گفت:« تفاوت بین ما در این است که من در باشگاه های مختلفی بازی کرده ام و با دو باشگاه مختلف(منچستریونایتد و رئال) فاتح لیگ قهرمانان شده ام. من شش دور متوالی بهترین گلزن چمپیونزلیگ بودم و فکر نمی کنم تعداد زیادی بازیکن مثل من توانسته باشند 5 بار قهرمانی چمپیونزلیگ را تجربه کنند. به همین دلیل نام خودم را مترادف با لیگ قهرمانان می دانم.»

رونالدو ادامه داد:« مسی فوتبالیست فوق العاده ای است و در آینده او را نه فقط برای توپ طلا که به این دلیل که مثل من سال به سال پیشرفت کرد و هرگز دچار افت نشد نیز به یاد خواهند آورد. هر صبح که بیدار می شوم، هدفم تمرین و تلاش برای کسب موفقیت های بیشتر است نه کسب درآمد مالی بیشتر. خدا را شکر که کمبود پول ندارم و تمام هدفم این است که نامم را در تاریخ فوتبال دنیا ثبت کنم.»

لازم به ذکر است که رونالدو با منچستریونایتد یک بار و با رئال 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شده که سه قهرمانی آن متوالی و بین سال های 2016 تا 2018 بود. مسی هم با پیراهن بارسا در سال های 2006، 2009، 2011 و 2015 قهرمان اروپا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها