به سرمربی تیم والیبال زنان آرژانتین به دلیل سفر به ایران برای لیگ جهانی 2017 اجازه ورود به آمریکا جهت همراهی تیمش در مسابقات انتخابی المپیک داده نشده است.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۴۵
این مربی به دلیل سفر به ایران ویزای آمریکا نگرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، هرنان فرارو، دستیار دوم خولیو ولاسکو در سال‌های 2014-2019 در تیم ملی مردان آرژانتین که این روزها سرمربیگری زنان کشورش را بر عهده دارد، اعلام کرده به دلیل سفر به ایران برای لیگ جهانی 2017 به او اجازه ورود به آمریکا جهت همراهی تیمش در مسابقات انتخابی المپیک داده نشده است.

پیش‌تر کشورهای فرانسه و روسیه هم اعلام کرده بودند که پس از صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها (امسال) مجبور به حضور در سفارت آمریکا، پاسخ‌ به سوال‌های مختلف و تجدید ویزا شده‌اند؛ چراکه در مرحله مقدماتی به ایران سفر کرده بودند.

تیم ملی والیبال زنان آرژانتین دو روز پیش، نخستین شانس خود را برای حضور در المپیک 2020 توکیو از دست داد. یکی از مهمترین دلایلی که زنان آرژانتینی نتوانستند در این مرحله به المپیک برسند، غیبت هرنان فرارو، سرمربی آنها در تورنمنت انتخابی المپیک در آمریکا بود.

مسابقات انتخابی المپیک در لوییزیانا با حضور تیم‌های آمریکا، آرژانتین، قزاقستان و بلغارستان انجام شد که آرژانتینی‌ها نتوانستند عنوانی بهتر از سومی به دست بیاورند. گفته می‌شود غیبت آقای سرمربی یکی از دلایل اصلی ناکامی این تیم بود.

فرارو، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان آرژانتین در این خصوص اظهار داشت: برای سفر به آمریکا در سیستم الکترونیکی مسافرت و امنیت آمریکا، ثبت‌نام کردم، اما هیچ پاسخی به من داده نشد. بعد از مدتی آمریکایی‌ها اعلام کردند که چون من به ایران سفر کرده‌ام باید بیشتر منتظر بمانم. در نهایت آنها با حضور من در کشورشان مخالفت کردند و من مجبور شدم از پاسپورت آرژانتینی‌ام استفاده کنم که البته از آن طریق هم نتوانستم به نتیجه برسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها