عدم‌برگزاری سوپرجام در فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران و رای فدراسیون فوتبال درخصوص قهرمانی پرسپولیس در این جام باعث شد استقلالی‌ها برای اعتراض به رای فدراسیون فوتبال به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۶۸
پیش بینی روز؛ رای CAS به سود فدراسیون و پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، فرهیختگان نوشت: درحال حاضر حدود 10 ماه از باز شدن این پرونده در دادگاه عالی ورزش سپری می‌شود، اما هنوز خبری از رای نیست. این درحالی است که طی دو روز گذشته برخی منابع به نقل از مسئولان استقلال فاش کردند که رای CAS اعلام شده و به نفع این باشگاه خواهد بود و این بدان معناست که قهرمانی از پرسپولیس گرفته شده و دیدار سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران برای معرفی قهرمان این جام بالاخره برگزار خواهد شد. از سوی دیگر دو روز پیش اعلام شد که در آخرین نامه‌ای که برای فدراسیون فوتبال ارسال شده، دادگاه عالی ورزش مطابق با ماده R59 مهلت خود را برای ابلاغ رای درخصوص پرونده استیناف‌خواهی باشگاه استقلال تا 8 آگوست (17 مرداد) تمدید کرده و اخباری مبنی‌بر اینکه رای به سود کدام باشگاه منتشر شده، صحت ندارد. این نامه هفته گذشته به فدراسیون ابلاغ شد و دادگاه عالی ورزش برای تصمیم‌گیری و اعلام رای، به خودش مهلت داده است. درواقع شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال دفاعیاتش را انجام داده و منتظر صدور رای به سر می‌برد.

رای به نفع فدراسیون است؟

در همین زمینه سراغ یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال رفتیم. وی درباره اینکه شنیده می‌شود، رای دادگاه عالی ورزش به سود استقلال اعلام شده است، گفت: «خیر این‌طور نیست. ما دفاعیات خود را انجام داده و منتظر صدور رای هستیم، ضمن اینکه به نظر می‌رسد این رای به سود فدراسیون باشد، چرا که استقلال در آن زمان در اردوی ترکیه به سر می‌برد و با وجود اینکه زمان برگزاری سوپرجام از قبل مشخص شده بود، این تیم اصلا برای برگزاری این دیدار در ایران حضور نداشت. دیگر چه مستنداتی از این بالاتر که استقلال در ایران نبود. بنابراین بعید می‌دانم رایی غیر از آنچه ما اعلام کرده‌ایم توسط دادگاه عالی ورزش اعلام شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها