بعد از چند سال انتظار، بالاخره رویای بازی کردن در قاره سبز برای مهدی طارمی به سرانجام رسید و این بازیکن دیروز با قراردادی دو ساله به تیم ریوآوه ملحق شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۲۲۲
جذابیت مجازی؛ طارمی بالاتر از پورتو و بنفیکا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت، ستاره ایرانی بعد از حدود 2 فصل بازی برای الغرافه در شرایطی راهی لیگ پرتغال شد که در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال بازگشت او به پرسپولیس نیز منتشر شده بود اما طارمی در نهایت تصمیم گرفت برای ادامه دوران ورزشی خود راهی پرتغال شود. اما مهدی طارمی که همیشه در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و یکی از بازیکنان پرمخاطب در رسانه های اجتماعی است، در حال حاضر 2.1 میلیون فالوئر داشته و از این حیث در بین بازیکنان شاغل ایرانی در رتبه های بالای جدول قرار دارد.

یک نشریه پرتغالی با اشاره به این موضوع نکته جالبی را کشف کرده است. 3 تیم بزرگ و نام آشنای فوتبال پرتغال را باید پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ قلمداد کرد و مهدی طارمی از هر 3 تیم مذکور در اینستاگرام بیشتر فالوئر دارد. باشگاه پورتو 1.1 میلیون فالوئر، باشگاه بنفیکا 1.2 میلیون فالوئر و باشگاه اسپورتینگ لیسبون 739 هزار فالوئر دارد و مهدی طارمی به تنهایی و با 2.1 میلیون مخاطب، از این 3 باشگاه مطرح پرتغالی در رتبه بالاتری قرار دارد. یکی از دلایل محبوبیت مهدی طارمی در رسانه های اجتماعی اتفاقات فراوانی است که طی سالهای اخیر در زندگی ورزشی و البته شخصی وی رخ داده و به همین دلیل این ستاره خوش تکنیک همیشه در کانون توجهات قرار داشته است. به نظر می رسد به زودی و در صورت درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال، هواداران ریوآوه نیز به خیل علاقمندان وی در شبکه های اجتماعی اضافه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها