زنیت سن پترزبورگ با درخشش ستاره ایرانی خود برابر سوچی به برتری رسید.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۴۷
درخشش سردار آزمون دوباره شروع شد

به گزارش جام جم آنلاین ، در دیدار پایانی هفته دوم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن پترزبورگ که برای دومین مسابقه متوالی سردار آزمون را در راس خط حمله داشت، از ساعت ۲۳ یکشنبه شب در ورزشگاه المپیک فیشت مهمان تیم تازه صعود کرده و بدون امتیاز سوچی بود.

زنیت سن پترزبورگ از شروع مسابقه نمایشی سراسر هجومی داشت تا اینکه در دقیقه ۲۸ روی نفوذ تند و تیز سردار آزمون از میانه زمین صاحب ضد حمله خوبی شد که مهاجم ایرانی بعد از جای گذاشتن نیکولای زابولوتنی، دروازه‌بان سوچی درآستانه باز کردن دروازه خالی بود، اما با تکل ایوان میلادینوویچ روی زمین افتاد تا به سود زنیت اعلام پنالتی شود.

سردار آزمون که فصل گذشته بهترین گلزن زنیت سنپترزبورگ و دومین گلزن برتر لیگ برتر روسیه بود، بعد از گرفتن پنالتی مقابل سوچی، توپ را به مرکز دروازه شوت زد تا تیمش را پیش بیاندازد و نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار با تک گل سردار آزمون پایان یافت؛ ستاره ایرانی زنیت سنپترزبورگ که هفته قبل به‌عنوان سومین تعویضی تیمش از ترکیب بیرون رفته بود، مقابل سوچی نیز آخرین بازیکن خارج شده از زمین بود که در دقیقه ۸۳ جای خود را به یوری ژیرکوف داد.

در ادامه مسابقه زنیت سن پترزبورگ روی پاس آرتم ژیوبا و گلزنی اوزدوئف بار دیگر دروازه سوچی را باز کرد تا یاران آزمون به دومین پیروزی پیاپی در این فصل برسند و با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به اورال صدرنشین، در جایگاه دوم جدول لیگ برتر روسیه قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها