شرکت الکترونیک آرتز به تازگی بروزرسانی جدیدی برای عنوان Fifa 19 منتشر شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۶۷۲
جدیدترین آپدیت فیفا ۱۹ چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز به تازگی بروزرسانی جدید را برای بازی Fifa 19 منتشر کرد که در این بروزرسانی تمرکز اصلی شرکت سازنده روی بهبود زیر ساخت‌ها تمرکز کرده است. اولین تغییر اعمال شده در این بروزرسانی کاهش زمان ارسال مجدد اطلاعات گیم‌پلی کاربر در صورت ارسال ناموفق به دلیل قطع اتصال اینترنت است. این کاهش زمان می‌تواند در بازی تاثیر بسیار بالایی داشته باشد چرا که گیمرها به دلیل قطع و وصل اتصال اینترنت ممکن است یک بازی را از دست بدهند چرا که در صورت قطع اتصال اینترنت یک کاربر، کاربر مقابل می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و به برتری برسد و زمانی که اینترنت کاربر مجددا وصل شود از این اتفاق شوکه خواهد شد.

دومین تغییر در بازی به زمان دریافت واکنش از کاربر، انتقال آن به گیم‌پلی و نمایش آن به کاربر باز می‌گردد. در بازی Fifa 19 کمی تاخیر در دریافت و نمایش اطلاعات وجود داشت که این تاخیر به قدری کم بود که اصلا تشخیص داده نمی‌شد اما از آنجایی که مسابقات تک نفره که با CPU کنسول انجام می‌شود، قسمت ورودی اطلاعات وجود ندارد و اطلاعات مستقیم نمایش داده‌ می‌شوند، تاخیر در دریافت اطلاعات روی بازی تاثیر می‌گذاشت که در این بروزرسانی شرکت EA آن را حذف کرده است.

مسئله قطع و وصل اینترنت در عناوین آنلاین یکی از دغدغه‌های تمامی گیمرهاست که در عناوینی مثل Fifa بیشتر خود را نمایش می‌دهند. شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که تمام تلاش خود را در جهت بهبود سرورهای این بازی خواهد کرد و از سوی این شرکت تمامی سرویس‌ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و این کار در عنوان Fifa 20 به حداقل خود خواهد رسید. اما قطع و وصل اینترنت که از سوی اینترنت گیمر در بازی اختلال ایجاد کند، به این شرکت ربطی ندارد و گیمر باید به فکر این موضوع باشد.

هم اکنون این بروزرسانی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها