شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی اطلاعیه‌ای از مردم خواست هرگونه جوشش یا نشت نفت و گاز را از طریق شماره تلفن ۱۴۸۱ اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۷۰
اطلاعیه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان درباره جوشش یا نشت نفت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از وقوع زلزله در مسجدسلیمان شبکه‌های مجازی از جوشیدن و بالا آمدن نفت در یکی از مغازه‌های پاساژ ۱۷ شهریور در شهر مسجدسلیمان خبر دادند.

بدنبال انتشار این خبر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان امروز جمعه طی اطلاعیه‌ای از شهروندان این شهر خواست هرگونه حادثه تراوش یا نشت نفت و گاز را به شماره ۱۴۸۱ مرکز کنترل عملیات اداره بهره برداری اطلاع دهند.

در این اطلاعیه آمده است: برای تماس با تلفن ۱۴۸۱ مرکز کنترل عملیات اداره بهره برداری، به گرفتن پیش شماره (کُد) از تلفن ثابت و همراه نیاز نیست و گرفتن شماره مذکور کافی است. ضمن آنکه تماس با این شماره رایگان بوده و هزینه‌ای برای شهروندان نخواهد داشت.

براساس این گزارش، ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز دوشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در شهرستان مسجدسلیمان رخ داد که در بیشتر نقاط خوزستان احساس شد؛ تعداد مصدومان این زمین لرزه ۱۱۵ نفر در شهرستان‌های مسجد سلیمان، ایذه و باغملک اعلام شد.

همچنین تاکنون ۵۰۰ چادر از سوی هلال احمر و ۲۷۰ چادر و ۵۰ هزار آب بسته بندی از سوی ستاد مدیریت بحران استان، پکیچ بهداشتی و موادغذایی از سوی شرکت نفت و سازمان‌های مردم نهاد در مسجد سلیمان، بخش گلگیر و روستا‌های آسیب دیده توزیع شده است.

بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران ۵۰ خانوار که منازلشان آسیب جدی دیده است در منازل مسکن مهر یا منازل مسکونی هوانیروز مستقر می‌شوند.

با هماهمگی استاندار خوزستان، مجوز تهیه لوازم خانگی آسیب دیده صادر شده است همچنین گروه‌های ارزیاب نیز همچنان در حال ارزیابی منازل آسیب دیده هستند و مکاتبات لازم با وزیر کشور به منظور پرداخت خسارت‌ها نیز انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها