پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد خاک وطن شد و مورد استقبال مردم شهیدپرور و مسئولان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۶۷۹۱
بازگشت پیکر پاک ۴۴ شهید تازه تفحص شده به کشور

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس امروز پنجشنبه 20 تیرماه برگزار شد و مردم ایران از نقاط مختلف کشور به ویژه از سراسر خوزستان به استقبال مسافران تازه از سفر برگشته خود آمدند.

این برنامه همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) در مرز شلمچه شهرستان خرمشهر برگزار شد که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به همراه مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار در آن حضور داشتند.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشت.

همچنین جمعی از عشایر منطقه نیز با حضور در مرز شلمچه از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند.

سرهنگ حسین عشقی قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تبادل پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کرد.

جمعی از مسئولان استان خوزستان و آبادان و خرمشهر نیز در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و به این شهدای والامقام ادای احترام کردند.

یگان تشریفات نیروی انتظامی استان خوزستان برگزاری آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را بر عهده دارد.

به گفته فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای پاک و مطهر این 44 شهید دوران دفاع مقدس در دو ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات تفحص شده است.

این 44 شهید تازه تفحص شده مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال 67 هستند که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها