مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فروش بلیت بازی ایران و فرانسه به عنوان آخرین مسابقه این دوره از رقابت‌ها ساعت ۱۹ امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۲۶۹۲
فروش بلیت بازی ایران و فرانسه از ساعت ۱۹ امروز

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام آقاخانی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده فروش بلیت بازی ایران و فرانسه به عنوان آخرین مسابقه این دوره از رقابت‌ها ساعت 19 امروز آغاز می‌شود.

وی از آغاز فعالیت سایت بلیت‌فروشی روز سوم هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌ های جهان بازی ایران و فرانسه از عصر امروز خبر داد و گفت: علاقمندان با مراجعه به سایت مربوطه می‌توانند نسبت به خریداری بلیت این بازی اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ورود تیم ملی پرتغال و فرانسه به استان خبر داد و افزود: تیم ملی والیبال پرتغال و فرانسه برای انجام بازی‌های خود در هفته چهارم لیگ ملت‌ های والیبال 2019 صبح امروز با استقبال مسئولان استانی وارد اردبیل شده و بلافاصله به محل اسکان خود در شهرستان سرعین اعزام شدند.

آقاخانی تصریح کرد: لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل با حضور چهار تیم از 31 خرداد تا دوم تیرماه در اردبیل برگزار می‌شود که نخستین بازی از ساعت 15:30 و دومین بازی نیز از ساعت 16:30 در سالن رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

وی از اسکان تیم‌های حاضر در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در سرعین خبر داد و بیان کرد: تیم‌های ملی والیبال استرالیا و ایران صبح و عصر دیروز و تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه صبح امروز برای شرکت در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان وارد شهر سرعین شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: بازیکنان و اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در بدو ورود به این شهرستان با استقبال مسئولان و برگزارکنندگان مسابقات در هتل‌های خود اسکان یافتند.

استان اردبیل در سال‌های اخیر میزبان مسابقات مختلف والیبال در سطح بین‌المللی شده و حال خود را برای یک میزبانی دیگر آماده می‌کند.

اردبیل در چند سال اخیر میزبان دو رویداد مهم مسابقات امیدهای آسیا و رقابت های والیبال انتخابی قهرمانی مردان بوده است.

بعد از میزبانی این دو رویداد مهم در سال های 95 و 96 حال استان اردبیل در تب یک میزبانی مهم، لیگ ملت‌ های والیبال 2019 است.

استان اردبیل از 31 خرداد تا دوم تیرماه میزبان هفته چهارم لیگ ملت‌ های والیبال 2019 با حضور تیم‌های ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا است.

برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل به استاندارترین کفپوش دنیا وبه نور کافی مجهز شده و نیز شماره‌گذاری تمامی صندلی‌های سالن، تعمیرات محوطه استادیوم و غیره از دیگر اقدامات بوده است.

دومین دوره مسابقات والیبال امیدهای آسیا سال 95 به میزبانی استان اردبیل از 11 اردیبهشت‌ماه با حضور 11 تیم مطرح آسیا از مهمترین رویدادهای ورزشی در استان بود.

در این رقابت‌ها روزانه چهار بازی انجام شد که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مسابقات تیم ملی ایران ساعت 17:30 در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.

در مسابقات والیبال امیدهای آسیا تیم‌های ایران، ازبکستان، قزاقستان، مالزی، استرالیا، ژاپن، سریلانکا، پاکستان، تایلند، چین تایپه و چین حضور داشتند که تماشای بازی های والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل رایگان بود.

مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی مردان دیگر رقابت مهم در استان بود به طوری که رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی 2018 از 19 تا 23 مردادماه سال 96 در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

تیم‌های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت‌ها در اردبیل به مصاف هم رفتند و در حال حاضر نیز اردبیل میزبان لیگ ملت‌های والیبال شده که امیدواریم بتوانیم همچون دوره‌های گذشته میزبانی شایسته‌ای از این رقابت بین‌المللی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها