قسمت نهم برنامه عصر جدید با ۴ اجرای متفاوت امشب روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۳۷
شبی پر از جنجال و اختلاف نظر برای داوران عصر جدید (+فیلم)

به گزارش جام جم آنلاین، در بخش ابتدایی نهمین قسمت از دور دوم برنامه «عصر جدید»، احسان علیخانی پیرامون قضاوت کردن صحبت کرد و گفت: بیشتر ما در حال قضاوت کردن هستیم و دلیلش این است که ما به مرحله انتخاب کردن رسیده ایم و این انتخاب کردن باعث قضاوت هایمان شده است.

مجری برنامه «ماه عسل» عنوان کرد: هر نمایشی که روی صحنه می‌رود به استعداد و مهارت نیاز دارد. می‌توانم با یک مثال بگویم که مردم ایران استعداد تخفیف گرفتن دارند، اما تخفیف گرفتن دو ایرانی از هم نشان از مهارت آن‌ها دارد و تفاوت این استعداد و مهارت بسیار مهم است. البته خلاقانه اجرا کردن در کنار استعدادو مهارت در رای مثبت داوران تاثیر گذار است.

در ادامه شرکت کنندگان برای نمایش مهارت هایشان روی صحنه آمدند.

اولین اجرای قسمت نهم به عهده گروه بلک لایت بود آن‌ها روایت تنها شدن و شکست ناپذیری شکیبایی و پیشرفت دوباره را با یک اجرای رنگارنگ و تماشایی به نمایش گذاشتند، اما داوران رضایت خوبی از این اجرا نداشتند و فقط سه رای مثبت دریافت کردند.

شکوفه عزیزی عروسک گردان دومین اجرا را به عهده داشت و توانست یک اجرا تک نفره، اما با سه وجه متن عروسک صدا و با سه کاراکتر مادربزرگ، فرزند و نوه را ایفا کند. داوران با سفید کردن چراغ‌های قرمز او را تایید کردند.

در بخش سوم، شروین حاجی آقاپور قطعه‌ای را به نمایش گذاشت، او ترانه سرا، خوانندگی و آهنگسازی این قطعه را به عهده داشت و همین موضوع باعث شد داوران رای مثبت بدهد. البته در این قسمت آریا عظیمی نژاد رای خود را دیر اعلام کرد و گفت: دارم دلبری می‌کنم!

آخرین اجرای قسمت نهم «عصر جدید» به عهده علیرضا و علی یعقوبی دو برادر دوملیتی افغانستانی و ایرانی بود که با اجرای متفاوتی رای مثبت داوران را دریافت کردند.

نکته جالب این گروه در مرحله مقدماتی این بود که شرکت کننده بعد از گرفتن چهار چراغ سفید از داوران، از دختر مورد علاقه‌اش که با خانواده در استودیو حضور داشت خواستگاری کرد و با حرکتی آکروباتیک، حلقه نامزدی را به او تقدیم کرد. در این قسمت مراسم عقد این زوج را به در برنامه پخش کردند.

البته همسر علی یعقوبی روی صحنه حضور پیدا کرد و علیخانی درباره شرایط زندگی آن‌ها سوال کرد و او گفت: در این دو ماه از ۱۰ خواسته‌ای که من می‌خواستم فقط به دو مورد آن عمل کرده است. همین صحبت باعث شد داوران عکس العمل نشان بدهند.

در پایان قسمت نهم شکوفه عزیزی و شروین حاجی آقاپور توسط داوران انتخاب شدند.

گفتنی است در فصل دوم این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها