سیدمهدی رحمتی با تیم یحیی دو ساله امضا کرد

آقای کلین شیت در چارچوب پدیده

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، با عقد قرارداد رسمی به مدت دو فصل به تیم فوتبال پدیده شهر خودرو پیوست.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۱۰

این بازیکن 37 ساله با تایید و درخواست یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، پس از مذاکراتی طولانی با فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو برای لیگ نوزدهم و بیستم به عضویت شهر خودرو درآمد.
رحمتی با ۷۷ بازی ملی در رده بزرگسالان و بیش از ١٥٠ بازی ملی در رده‌های سنی مختلف، به عنوان باسابقه‌ترین بازیکن ادوار لیگ برتر ٤٤١ بار به میدان رفته و با بیش از ۲۰۰ کلین‌شیت، رکورددار تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است. این سنگربان کارکشته با استقلال و سپاهان، ٤ بار جام قهرمانی لیگ برتر و ٢ بار جام قهرمانی حذفی را به بالای سر برده است.
رحمتی در فصل گذشته در استقلال عملکرد قابل توجهی داشت و در ۱۷ بازی که به میدان رفت، موفق شد ۱۲ بار دروازه‌اش را بسته نگاه دارد. با وجود این عملکرد خوب و با این‌که علی خطیر طی روزهای گذشته مقابل ساختمان باشگاه استقلال اعلام کرد رحمتی در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند، اما دروازه‌بان استقلال ترجیح داد پس از چهار سال حضور در دروازه استقلال، فصل آینده در مشهد توپ بزند.
رحمتی طی هشت سال اخیر فقط یک سال پیراهن شماره یک پیکان را تن کرد و در هفت سال دیگر، مرد شماره یک دروازه استقلال بود. او پیشتر نیز دو فصل در استقلال، بازی کرده بود تا در مجموع 9 سال از دوران 19 ساله فوتبال حرفه‌ای‌اش را در باشگاه آبی پوش تهرانی سپری کرده باشد. حالا پدیده مشهد ششمین تیم دوران فوتبالی سیدمهدی رحمتی به‌شمار می‌رود. فجرسپاسی (چهار فصل - 68 بازی)، سپاهان (سه فصل - 116 بازی)، مس کرمان (دو فصل 67 بازی)، پیکان (یک فصل- 30 بازی) و استقلال (9 فصل - 258 بازی) تیم‌هایی هستند که رحمتی از نخستین دوره لیگ برتر تا کنون در دروازه آنها ایستاده است.
حالا با جدایی رحمتی از استقلال، شرایط برای تمدید قرارداد سید حسین حسینی هم فراهم است. حسینی چند روز پیش در گفت‌وگویی مدعی شد تنها در صورتی در استقلال خواهد ماند که به عنوان دروازه‌بان اول برای آبی‌پوشان بازی کند و حالا با توجه به جدایی رحمتی باید دید گلر ۲۷‌ساله استقلال چه زمانی قراردادش را تمدید خواهد کرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها