دادستان مانه و سملقان با اعلام خبر دستگیری دو متهم در ارتباط با حادثه ضرب و جرح رئیس آموزش و پرورش این شهرستان از تداوم تلاش ها و ادامه تحقیقات تکمیلی تا حصول نتیجه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۳۶
ضاربان رئیس آموزش و پرورش مانه و سملقان دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ایزانلو دادستان مانه و سملقان اظهار کرد: طبق گزارش مرجع انتظامی و بر اساس نتایج بررسی های اولیه ظاهراً رئیس اداره آموزش و پرورش آشخانه هنگامی که در ساعات پایانی پنج شنبه شب هفته گذشته در حال ورود به منزل مسکونی بوده، به طور ناگهانی و غافلگیرانه مقابل درب منزل از سوی فردی ناشناس که سر و صورتش را پوشانده بود با جسمی نوک تیز که به نظر می رسد چاقو بوده باشد از چند ناحیه، مورد ایراد ضرب و جرح قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

ایزانلو افزود: ابتدای وقوع این حادثه مضروب بلافاصله به بیمارستان پورسینای آشخانه منتقل شد اما به علت وخامت حال وی را به بیمارستان بجنورد انتقال دادند که در ادامه مراحل تکمیلی درمان، مجروح، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مانه و سملقان ارجاع داده شد، گفت: این حادثه به هیچ وجه تروریستی نبوده و قطعاً انگیزه های شخصی در آن مطرح و مؤثر بوده و از طرفی بنا به گفته مضروب، ضارب یک نفر بوده است که به نظر می رسد با همکاری راننده ای که درون یک دستگاه خودرو منتظر ضارب بوده، بلافاصله از محل متواری می شوند.

دادستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه چند مظنون در این رابطه دستگیر شده بودند که پس از انجام بازجویی و رفع اتهام از آنان آزاد شدند و اکنون دو متهم دیگر دستگیر و در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مانه و سملقان در حال بازجویی هستند.

ایزانلو گفت: دستگیری دو متهم اخیر متعاقب بررسی و بازبینی فیلم حاصل از دوربین های مداربسته حاصل شد که با تکمیل مراحل شناسایی و دستگیری دو متهمان اصلی، این پرونده وارد مرحله تازه ای از رسیدگی های قضائی شده است.

وی مطرح کرد: طبق آخرین اخبار واصل شده حال مضروب رو به بهبودی بوده و وضعیت وی از سوی کادر درمانی و پزشکی رضایت بخش اعلام شده و تحقیقات تکمیلی تا زمان روشن شدن دیگر ابعاد و زاویای احتمالی این حادثه کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها