معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مفقود شدن پسربچه ای ۷ ساله در یکی از روستاهای شازند خبر داد و گفت‌: از زمان اعلام فقدانی او، تحقیقات تخصصی پلیس برای یافتن او آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۶۰
پسر بچه ۷ ساله شازندی مفقود شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس، سرهنگ محمود خلجی در اینباره گفت: در حدود ساعت ۲۳:۳۰ روز بیست و نهم فروردین ماه، گزارشی از مفقود شدن پسربچه ای ۷ ساله به نام محمد سپهر نقدی در یکی از روستاهای شهرستان شازند به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از والدین پسربچه خردسال، مشخص شد که با توجه به نزدیکی منزل پدربزرگشان به منزل آنها در روستای محل زندگی شأن، آنان گمان می‌کردند که او به آنجا رفته است و در ساعات پایانی شب متوجه گم شدن او می‌شوند که بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از زمان آغاز فقدانی این فرد، تحقیقات تخصصی و گسترده پلیس برای یافتن او آغاز شده است و چندین تیم از کارآگاهان پلیس در حال پیگیری این موضوع هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان گفت: از شهروندان می‌خواهیم به خبرهایی که از قول منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند و مطمئن باشند هر گونه اخبار و اطلاعاتی که در یافتن پسر بچه کمک خواهد کرد از طریق پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها