هیچ بازیکنی از پرسپولیس نمی‌رود، همه قرارداد دارند

برانکو: بدون هیچ کمکی قهرمان شدیم

سومین قهرمانی با پرسپولیس که بدون شک سخت‌ترین آن بوده است.
کد خبر: ۱۲۰۶۸۱۱

این را خود برانکو می‌گوید. پروفسور سرخپوشان که تا ابد به سینه تاریخ باشگاه سنجاق شده است. او که حالا روی ابرها پرواز می‌کند قصد ماندن دارد و شاید تکرار قهرمانی برای بار چهارم: «سومین قهرمانی، سخت‌ترین قهرمانی بود و خود این موضوع تأیید و اثباتی است بر کار مستمر ما و البته شیرین‌ترین قهرمانی هم بود. در دنیا تیم‌های زیادی نیستند که بتوانند برای سومین فصل متوالی قهرمان شوند، مخصوصا با شرایطی که ما داشتیم. مثل پارسال که محروم بودیم و نمی‌توانستیم بازیکن جدید به خدمت بگیریم. خیلی خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم که نتایج فوق‌العاده و عجیبی را رقم زدند.»
شاید دیگر مجالی نباشد که برانکو درباره بازی با پارس جم حرف بزند، اما وقتی خبرنگاری از او درباره این بازی پرسید، خیلی سریع گفت: «ما می‌دانستیم که روی چه زمینی از لحاظ کیفی بازی خواهیم کرد که این خود یک مانع برای سبک و روش بازی ما بود، بنابراین طبیعی بود که با این شرایط بازیکنان استرس داشته باشند اما با این وجود بازیکنان ما قهرمانانه جنگیدند و از همه شیرین‌تر این‌که هیچ‌کسی در راه قهرمانی به ما کمک نکرد، همه چیز را در نبرد در زمین به دست آوردیم و همه عواملی که وجود داشت از جمله خستگی و بی‌عدالتی نتوانست جلودار ما باشد.»
اما مهم‌ترین بخش حرف‌های برانکو. آنجا که اتفاقا نگرانی خیلی از هواداران هم هست. یعنی فصل نقل و انتقالات: «تا به این لحظه در مورد لیست صحبتی نشده، چون تمام تمرکزمان روی بازی‌ها و لیگ بوده اما در نهایت تمام بازیکنان فعلی ما تحت‌قرارداد هستند، انصاری و ماهینی هم برمی‌گردند، ربیع‌خواه هم سلامتی خود را به‌دست آورده و عملاً می‌توانم بگویم که بازیکن جدیدی نیاز نداریم. با این وجود باید در ادامه ببینیم ترکیب‌مان به چه شکل خواهد بود چون برخی بازیکنان‌مان پیشنهاد خواهند داشت و دارند، بنابراین باید اول ببینیم تکلیف آنها چه خواهد شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها