تیم ملی قایقرانی در آبهای خروشان جوانان در حاشیه زاینده رود اردو زدند.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۳۲
تمرین تیم ملی قایقرانی در آبهای خروشان

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، سرمربی تیم ملی قایقرانی در آبهای خروشان جوانان با اشاره به اینکه نخستین مرحله این اردو در یاسوج برگزار شد، گفت: این دومین مرحله از اردوی تیم ملی است که به مدت 10 روز در سوادجان شهرستان سامان برگزار می شود.

آقای شیرمحمدی ارتفاع از سطح دریا، حجم آب و اقلیم مناسب را از مهمترین علل انتخاب این مکان برای اردوی تیم ملی قایقرانی دانست .

وی افزود: تیم ملی جوانان قایقرانی در آبهای خروشان خود را برای شرکت در مسابقات جهانی 98 و رقابت های آسیایی 99 آماده می کنند تا بتوانند سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی در آبهای خروشان جوانان گفت: در صورت فراهم شدن امکانات در شهرستان سامان، بهترین مکان برای اردوی تیم ملی قایقرانی کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری هم گفت: سوادجان در شهرستان سامان بهترین کمپ ملی برای اردوی تیم قایقرانی کشور است.

آقای کریمی افزود: تمرین های تیم ملی جوانان کمتر از 23 سال در حال برگزاری است و تمرین های تیم بانوان هم هفته قبل در این مکان برگزار شد.

محمد مهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، امیر رضا نژاد و محمد مهدوی نیا از تهران و مرساد واحدی از البرز در این اردو، تیم ملی قایقرانی را همراهی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها