در انتظار پرسرو صداترین نقل و انتقالات تابستانی

بارش تابستانی میلیون‎ها دلار

فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا در راه است و کاملا مشخص به نظر می رسد که بمب های خبری متعددی در راه است، از ورود ستاره های جدید به تیم های بزرگ تا هزینه های چند صد میلیونی برای خرید این ستاره ها.
کد خبر: ۱۲۰۶۳۱۷
بارش تابستانی میلیون‎ها دلار

به گزارش جام جم آنلاین ، در بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا غوغا است. تا امروز چند انتقال قطعی شده است که برخی از آنها را مرور می کنیم.

ادن هازارد (از چلسی به رئال مادرید)

هازارد بالاخره طلسم را شکست و پس از سه سال از تیم چلسی راهی رئال مادرید شد. این 28 ساله و بلژیکی در ازای قراردادی 100 میلیون یورویی به تیم رئال مادرید می پیوندد و این انتقال قطعی شده است. به این ترتیب او هفتمین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال تبدیل می شود. رئال مادرید از سه سال پیش مشتری این بازیکن بلژیکی است اما هر بار مانعی بر سر جدی بر سر راه این انتقال پیش آمد. اینبار دیگر هیچ مانعی به وجود نیامد و ستاره بلژیکی بالاخره به آرزویش رسید و راهی تیم کهکشانی ها شد. پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان 2018، این نخستین بازیکن بزرگی است که جذب رئال می شود.

ماتیس دی‌لیخت (از آژاکس به بارسلونا)

دی لیخت یکی از مورد توجه ترین ستاره های جوان این فصل اروپا بود. این هلندی که فصل درخشانی در تیم هلندی آژاکس پشت سر گذاشت اکنون در آستانه انتقال به تیم بارسلونا قرار دارد. با اینکه توافق دو باشگاه هنوز نهایی نشده ولی از هم‌اکنون می‌توان آن را نهایی دانست و باشگاه بارسلونا امیدوار است بتواند ظرف چند روز آینده خبر این انتقال را رسماً اعلام کند. رقم قرارداد با این بازیکن ملی پوش هلندی حدود 70 میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن 19 سال دارد. البته گفته می شود که منچسترسیتی هم مشتری این ستاره نوجوان است اما او خودش تمایل بسیار زیادی دارد تا راهی بارسلونا شود. جالب است بدانید پیش از این منچستریونایتد قصد خرید دی لیخت را داشت اما بنابر یک دلیل بسیار عجیب از این تصمیم منصرف شد چرا که دی لیخت پدر چاقی دارد و سران یونایتد ترسیدند این بازیکن همانند پدرش در آینده اضافه وزن پیدا کند و چاق شود!

آنتوان گریزمان ( از اتلتیکومادرید به بارسلونا)

شکار دیگر بزرگ بارسلونا مهاجم فرانسوی تیم اتلتیکومادرید است. گریزمان در سال های گذشته برای نشان دادن وفاداری خود به اتلتیکومادرید ، تمدید کرده بود اما اکنون دیگر زمان جدایی است. مقصد بعدی او بارسلونا است و گفته می شود که باشگاه کاتالونیایی برای خرید این بازیکن 125 میلیون یورو هزینه صرف می کند.

گرث بیل ( از رئال مادرید به پاری سن ژرمن)

بیل ، این بازیکن ولزی نگون بخت ترین بازیکن حال حاضر در فوتبال اروپاست. از هو شدن از سوی هواداران رئال مادرید گرفته تا تبدیل شدن به چهره ای منفور در رئال مادرید و از نیمکت نشینی گرفته تا ارتباط بد با سایر هم تیمی هایش در رئال. اما در شرایطی که گفته می شد بیل مشتری ندارد و یا در بهترین حالت به صورت قرضی به تاتنهام می رود اکنون شنیده می شود که تابستان او به تیم پاری‎سن‎ژرمن منتقل خواهد شد.

مائورو ایکاردی (از اینترمیلان به یوونتوس)

فصل جنجالی ایکاردی، این ستاره اهل آرژانتین رو به پایان است. تمام جنجال ها را هم همسرش وندا نارا رقم زد، بانویی که مدیربرنامه های همسرش است و در این فصل به دلیل مصاحبه علیه کیفیت پایین بازیکنان اینترمیلان بزرگ ترین حواشی را برای ایکاردی رقم زد. ایکاردی در فصلی که گذشت به دلیل این جنجال‎ها کنار گذاشته شد. در حالی که هفته های اخیر اوضاع برای او آرام تر به نظر می رسید و حتی صحبت از ماندنش در اینتر شده بود اکنون خبر می رسد که این بازیکن در آستانه انتقال به تیم یوونتوس قرار دارد. وندا نارا درباره احتمال انتقال ایکاردی به یوونتوس گفته بود که زوج رونالدو – ایکاردی زوج جالب و زهرداری خواهند شد.

پل پوگبا (از منچستریونایتد به رئال مادرید)

پوگبا یکی دیگر از شکارهای بزرگ رئال مادرید در مهلت نقل و انتقالات تابستانی است. انتقال پوگبا به رئال نیز دیگر قطعی شده است. هنوز جزئیات بیشتری درباره انتقال این فرانسوی به رئال منتشر نشده. او هم اکنون در رتبه چهارم گران ترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار دارد ، در واقع انتقال 105 میلیون یورویی او از یوونتوس به منچستریونایتد در سال 2016 او را تبدیل به یکی از گران ترین ها کرد. به نظر می رسد مبلغ بعدی او باز هم در همین حدود 105 میلیون یورو باشد. پوگبا نتوانسته ارتباط خوبی با سولشایر سرمربی نروژی منچستریونایتد برقرار کند اما دلیل اصلی جدایی او از تیم یونایتد این است که به دنبال ماجراجویی جدید می گردد و چالش جدیدی در زندگی فوتبالی خود می خواهد.

لروی سانه (از منچسترسیتی به بایرن مونیخ)

سانه حال و روز خوبی در منچسترسیتی ندارد چرا که گواردیولا او را نمی خواهد و شگفت آنکه او در فصل جاری یکی از سه بازیکن برتر تیمش بوده است. این ستاره 21 ساله سودای جدایی در سر دارد. تلاش بایرن مونیخ برای جذب سانه بخشی از برنامه گسترده این باشگاه برای بازسازی خود در فصل آینده است. بایرنی‌ها از اینکه امسال در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان در مصاف با لیورپول با شکست 3-1 در خانه حذف شدند عصبانی هستند و مصمم شده‌اند فصل آینده تیمی به مراتب قوی‌تر روانه رقابت ها کنند.

فیلیپه کوتینیو (از بارسلونا به پاری سن ژرمن)

کوتینیو در سال 2018 با قراردادی 120 میلیون یورویی که او را تبدیل به سومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال جهان کرد از لیورپول راهی بارسلونا شد اما بارسا انگار با این انتقال چنین پول کلانی را به جوی آب ریخت چرا که این برزیلی 26 ساله بدترین بازیکن این تیم در مدت اخیر محسوب می شود. بر اساس آخرین اخبار احتمال انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن وجود دارد. در واقع هموطن او یعنی نیمار که در این تیم بازی می کند او را مجاب کرده که به پاریس بیاید. کوتینیو قصد داشت به تیم سابق خود یعنی لیورپول برگردد اما مسئولان باشگاه لیورپول دیگر تمایلی برای جذب ستاره سابق خود ندارند و به جای او ستاره های دیگری را مد نظر گرفته اند.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها