فصل موفق یحیی در مشهد رو به اتمام است؛

پدیده آسیایی

پدیده روز گذشته به رده چهارم رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد. تا دیروز یحیی به این فکر می کرد که از تراکتورسازی سبقت بگیرد اما امروز در اندیشه گرفتن استقلال در رده سوم در هفته آتی لیگ برتر است. پدیده قطعا پدیده لیگ هجدهم بود. این تیم را فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا می بینیم؟
کد خبر: ۱۲۰۴۶۶۷
پدیده آسیایی

به گزارش جام جم آنلاین ، در دیداری که همه چیز همچنان زیر سایه علی دایی قرار داشت و حواشی ریز و درشتی هم رقم خورد دو تیم سایپا و پدیده مقابل یکدیگر قرار گرفتند. سایپا پس از اخراج علی دایی به دنبال این بود تا نشان دهد بدون شهریار هم می تواند ، از سویی پدیده هم با یحیی گل محمدی به هیچ چیز جز برد فکر نمی کرد. کسب هر نتیجه ای جز برد در دیدار با سایپا امیدهای نماینده مشهد را برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل از دست می‎داد. اما پدیده با انگیزه مقابل سایپایی که بدون علی دایی با چالش روبرو شده، حرف های زیادی برای گفتن داشت. در این دیدار که کفشگری بازیکن سایپا با نشان دادن عکس علی دایی زیر پیراهن خود پیام روشنی به مدیران سایپا داد و در دیداری که تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهر قدس یک صدا علی دایی را تشویق کردند پدیده به برد با ارزشی دست یافت.

تقابل این تیم دو با تک گل یونس شاکری در دقیقه 65 به سود تیم پدیده به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل محمدی 52 امتیازی شوند و جایگاه چهارم جدول رده بندی را از تراکتورسازی 50 امتیازی بگیرند.

تراکتورسازان تا همین سه هفته پیش مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شدند اما طوفان بی پایان حوادث و حواشی این تیم را حتی از سهمیه آسیایی هم دور کرده است.

شگفت آنکه پدیده اکنون حتی برای نایب قهرمانی هم شانس زیادی دارد. پدیده با تیم رده دوم یعنی سپاهان فقط دو امتیاز تفاوت دارد. نکته بسیار شگفت انگیز دیگر اینکه پدیده با چند معجزه فوتبالی قهرمان هم می تواند لقب بگیرد به این ترتیب که پرسپولیس، سپاهان و استقلال دیدارهای پیش روی خود را ببازند و پدیده هم به پیروزی برسد. این احتمال بسیار بعید و البته عجیب است. اگر چنین اتفاقی بیفتد باید در تاریخ ثبت شود.

نماینده مشهد دو مسابقه دیگر در لیگ برتر فوتبال ایران در پیش دارد. یکی با سپاهان و دیگری با ماشین سازی تبریز. دیدار با سپاهان بسیار حساس است؛ برنده این دیدار بسیار خوش اقبال خواهد بود. اگر سپاهان باشد که همچنان امیدوار به قهرمانی می ماند (بستگی به نتایج پرسپولیس دارد). اما اگر پدیده باشد که نسبت به نایب قهرمانی بسیار امیدوار خواهد شد.

تابلو نتایج کامل هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران:

چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398

تراکتورسازی 1 - 1 پرسپولیس

استقلال 4 - 2 استقلال خوزستان

پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398

فولاد 1 - 1 پیکان

جمعه 13 اردیبهشت 1398

نساجی مازندران 1 - 2 صنعت نفت آبادان

نفت‌ مسجدسلیمان 1 - 1 سپیدرود رشت

پارس جنوبی جم 0 - 2 ذوب آهن

سپاهان 2 - 0 ماشین‌سازی‌تبریز

یکشنبه 15 اردیبهشت 1398

سایپا 0 - 1 پدیده شهرخودرو

برنامه هفته بیست و نهم شنبه 21 اردیبهشت 1398

پرسپولیس - ماشین‌سازی‌تبریز 21:00

سپیدرود رشت - نساجی مازندران 21:00

ذوب آهن - فولاد 21:00

پدیده شهرخودرو - سپاهان 21:00

تراکتورسازی - پارس جنوبی جم 21:00

استقلال خوزستان - سایپا 21:00

پیکان - نفت‌ مسجدسلیمان 21:00

صنعت نفت آبادان - استقلال 21:00

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها