فیات در ژوئن سال 2017 هاچ‌بک جدیدی بنام آرگو را در برزیل عرضه نمود که به‌سرعت به خودروی محبوب و پرفروشی تبدیل شد به‌گونه‌ای که ظرف مدت یک سال و نیمی که از عرضهٔ آن در بازار برزیل می‌گذرد، تاکنون بیش از 100 هزار دستگاه در این کشور فروش داشته و در سال 2018 نیز در بین 10 خودروی پرفروش بازار برزیل قرار گرفته است. آرگو طی سال 2018 در کل منطقهٔ آمریکای لاتین هم بیش از 84 هزار دستگاه فروش داشته و در جایگاه سیزدهمین خودروی پرفروش این منطقه قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۰۳۹۴۰
هاچ‌ بکی با نمای کراس‌اوور +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، حال فیات نسخهٔ کراس این هاچ‌بک ساب‌کامپکت را با نام ترِکینگ (Trekking) معرفی کرده تا فروش آن‌را همچنان افزایش دهد.

ارتفاع این نسخه از سطح زمین نسبت به نسخهٔ معمولی آرگو 4 سانتیمتر افزایش یافته و به 21 سانتیمتر رسیده که تقریباً هم‌اندازهٔ کراس‌اوورهای واقعی است. برای مقایسه، فاصلهٔ داچیا داستر هم از سطح زمین دقیقاً همین‌قدر است.

علاوه بر این، فیات برای این کراس هاچ‌بک لاستیک‌های جدید 205 را هم در نظر گرفته که موجب راحتی و استحکام بیشتر خودرو می‌شود.



در آرگو ترکینگ کمک‌فنرها و سیستم فرمان برقی اصلاح و از نو تنظیم شده است. درنتیجهٔ این اقدامات، به گفتهٔ فیات، این هاچ‌بک بلندقامت بهترین خودروی سگمنت خود در مسیرهای ناهموار خواهد بود که این ویژگی با بیشترین سطح راحتی و رفتار پویا ترکیب شده است.

زیر کاپوت آرگو ترکینگ اما همان پیشرانهٔ 1.3 لیتری چهار سیلندر نسخهٔ معمولی قرار دارد که هیچ تغییری را تجربه نکرده است.

این موتور که از نوع دوگانه‌سوز بوده و قابلیت کار هم با بنزین و هم با اتانول را دارد، هنگام استفاده از اتانول 110 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیروی موتور هم توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد.


آرگو ترکینگ در ظاهر با سقف مشکی‌رنگ، قاب مشکی‌رنگ آینه‌های جانبی، اسپویلر عقب، ریل‌های روی سقف و برچسب‌های Trekking در طرفین بدنه از نسخه‌های معمولی متمایز شده است.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های ظاهری این ماشین نیز می‌توان به برچسب مشکی‌رنگ روی کاپوت، دی‌لایت‌های LED یکپارچه درون چراغ‌ها، رینگ‌های آلیاژی جدید و سپر عقب متفاوت با سر اگزوز افقی اشاره کرد.


این کراس هاچ‌بک ایتالیایی در داخل هم از تودوزی پارچه‌ای تاریک با دوخت نارنجی، نشان Trekking روی پشتی صندلی‌ها، نشان مشکی‌رنگ فیات روی غربیلک فرمان و دریچه‌های تهویهٔ کرومی برخوردار شده است.

تجهیزات استاندارد این خودرو نیز شامل نمایشگر هفت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Uconnect با اپل کارپلی و اندروید اتو، پنجره‌های برقی، آینه‌های جانبی برقی و چراغ‌های مه شکن می‌شود.

علاوه بر این، خریداران می‌توانند آپشن‌هایی مثل دوربین دید عقب و بیش از 50 نمونه از لوازم جانبی موپار را هم برای خودروی خود سفارش دهند. فروش فیات آرگو ترکینگ از آخر ماه آوریل در برزیل با قیمت پایهٔ 58,900 رئال (حدود 14,800 دلار) آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها