الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» از شگرد جدید کلاهبرداری سایبری به بهانه تست بازیگری در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۶۰
کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی با ترفند انتخاب بازیگر کودک برای سریال «پایتخت»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، تهیه‌کننده سریال «پایتخت» گفت: مدتی است که افرادی با سوء‌استفاده از علایق شهروندان به‌ویژه کودکان و خانواده‌ها به بازی در سریال «پایتخت»، اطلاعیه‌ای مبنی بر جذب بازیگر منتشر کرده‌اند و و از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: این افراد پیش از این نیز با انتشار اطلاعیه تست بازیگری سریال «پایتخت» در شبکه‌های اجتماعی اقدام به اخاذی از علاقه‌مندان به بازیگری کرده بودند و همچنان نیز با تبلیغ تست بازیگری کلاهبرداری می‌کنند.

غفوری با اشاره به مراحل تولید سریال «پایتخت ۶» تصریح کرد: هنوز ساخت و تولید «پایتخت ۶» آغاز نشده و در مرحله نگارش است. از این رو هیچ برنامه‌ای برای انتخاب بازیگر نداریم.

تهیه‌کننده «پایتخت» تأکید کرد: ما هیچگاه برای انتخاب بازیگر پولی دریافت نکرده‌ایم و برای انتخاب بازیگر کودک در قسمت‌های قبل هم فقط فراخوانی دادیم و از مخاطبان خواستیم که با ارسال ویدئویی یک دقیقه‌ای از بازی کودکشان به کانال تلگرامی سریال، ما را در انتخاب بازیگر کمک کنند؛ لذا در صورت قطعی شدن حضور بازیگر کودک در «پایتخت ۶» با همین روال و بدون دریافت هیچ مبلغی، بازیگر جذب خواهیم کرد.

وی به مخاطبان سریال پایتخت گفت: امیدوارم پس از این نیز در صورت مشاهده هر نوع آگهی جذب بازیگر، ابتدا اصالت پیام را از مبادی ذی‌ربط نظیر روابط عمومی سازمان صداوسیما و سریال بررسی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها