فرمانده انتظامی استان همدان از ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی وقفه پلیس انتظامی، از دستگیری قاتل روحانی ۴۶ ساله خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۴۲
جزییات هلاکت قاتل روحانی در همدان

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح صبح یک‌شنبه ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: خوشبختانه قاتل روحانی ۴۶ ساله ساعت ۴ بامداد امروز در یکی از مناطق حاشیه شهر که پنهان شده بود، به دام افتاد.

وی ادامه داد: طی درگیری پلیس با قاتل طلبه، وی طی مدتی کوتاه توسط مأموران محاصره شد و سپس به هلاکت رسید.

کامرانی صالح با اشاره به چگونگی شناسایی مجرم تصریح کرد: در روز گذشته پس از وقوع قتل، در اسرع وقت محل پاتوق مجرم شناسایی و خودروی وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحت نظر گرفتن نقاط بسیاری که امکان داشت مجرم در آن نمایان شود، سرانجام قاتل ساعت ۴ بامداد در یک درگیری مسلحانه در مخفیگاه خود به هلاکت رسید.

کامرانی صالح با بیان اینکه عملیات دستگیری مجرم بیش از ۲۰ دقیقه به طول انجامید، یادآورشد: در این درگیری مسلحانه دو تن از مأموران دچار جراحت سطحی شدند که خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارند و جراحتشان سطحی است.

وی اعلام کرد: یکی از رسالت‌های پلیس انتظامی، مقابله و دستگیری افرادی است که مخل نظام و امنیت هستند و خدا را شاکر هستیم که توانستیم ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مجرم جانی را به هلاکت برسانیم.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به اهداف و انگیزه مجرم گفت: با توجه به اینکه محل زندگی قاتل و مرحوم در یک منطقه بوده، این موضوع و یافتن انگیزه مجرم در دست بررسی و تحقیق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها