مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وزش باد و کاهش تردد خودروها طی امروز اول اردیبهشت سبب برقراری شرایط مطلوب هوا در بیشتر مناطق تهران شده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۸۳
هوای تهران پاک است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، حسین شهبازی با اشاره به اینکه در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با میانگین ۴۷ در شرایط سالم پاک قرار دارد، گفت: انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها در برخی ساعات صبح فردا دوم اردیبهشت شرایط کیفیت هوای پایتخت همچنان در شرایط مساعد قرار داشته باشد و تنها وزش باد شدید طی برخی ساعات سبب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بیان کرد: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در اولین روز از اردیبهشت ۹۸ است که در برخی ساعات به‌ویژه بعدازظهر همراه با افزایش تدریجی میزان ابرناکی و وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی شرقی و شمال شرقی خواهد بود.

به گفته شهبازی، با برقراری شرایط جوی ناپایدار در روز دوشنبه دوم اردیبهشت، برای برخی ساعات صبحگاه بارش باران و در بعدازظهر وزش باد شدید با بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه انتظار می‌رود. همچنین دمای تهران تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها